Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ДО УВАГИ: ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ єПідтримки. ЯКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕПРАВДИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО МІНУВАННЯ.

Створено: 2022-02-10 16:09:36Оновлено: 2022-02-10 16:12:29

КОМЕНТУЄ НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІРИНА РИЖКОВА

 

З 7 лютого 2022 року підлітки від 14 років можуть скористатися програмою  єПідтримка в Дії!

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2022 №68 «Про внесення змін  до Постанови Кабінету Містрів України вуд 09 грудня 2021 р. №1272» розширено  перелік товарів і послуг, на які можна витратити «ковідну» тисячу,  а саме:

-          здобуття освіти (зокрема харчування та проживання в гуртожитках закладів освіти;

-          придбання друкованих засобів масової інформації;

-          товарів спортивного призначення;

-          шкільного приладдя та канцелярських виробів.

З 24 січня 2022 року кошти можна витрачати на ліки українцям від 60 років.

Реалізація відбувається  через картку єПідтримка. Під час оплати карткою єПідтримка код, який присвоюється торговій точці та характеризує напрям бізнесу, має  збігатися з одним з ММС- кодів, вказаних у постанові КМУ. Постановою визначено такі додаткові коди: у сфері освіти - 8211, 8220, 8241, 8249, 8249, 8299,  шкільне приладдя та канцелярські вироби – 5943, лікарські засоби – 5912.

 

  • Чи передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості з ЄСВ?

 

Чинним законодавством, що регулює порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості по сплаті ЄСВ.

Відповідно до ч. 12 ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року  №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями, ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

Зобов’язання зі сплати ЄСВ виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім  виплати заробітної плати (доходу). Це значить, що сплата інших податків або  обов’язкових платежів не може бути перешкодою для своєчасної сплати ЄСВ.

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (ч. 11 ст. 9 Закону №2464).

 

  • Місцева фінансова підтримка бізнесу

 

Відповідно до міської Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва у м. Кривому Розі на  2017 – 2024 роки (рішення міської ради від 21.12.2016 №1173, зі змінами) у міському бюджеті передбачено кошти для надання суб’єктам господарювання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитом за умови створення нових робочих місць.

Суб’єкти господарювання, які визнані переможцями конкурсу проєктів зі створення нових робочих місць, отримують  часткову компенсацію у розмірі 75% відсоткових ставок за кредитом через 6 місяців з моменту створення нових робочих місць за умови їх збереження.

Часткова компенсація надається у межах асигнувань, передбачених у міському бюджеті на відповідний бюджетний період, з урахуванням кількості створених нових робочих місць та суми отриманого кредиту:

- від 50,0 / 100,0 тис. грн. – не менше 1 нового робочого місця;

- від 200,0/ 300,0 тис. грн. – не менше 2 нових робочих місць;

- від 400,0 або 500,0 тис. грн. – не менше 3 нових робочих місць.

Довідково: за період дії зазначеної Програми із міського бюджету вже виплачено часткову компенсацію на загальну суму понад 416 тис грн, у тому числі в 2021 році – понад  70 тис. грн. На 2022 рік Програмою сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в м. Кривому Розі на 2017 – 2024 роки передбачені кошти у сумі          228 тис. грн.

Участь у конкурсі можуть приймати суб’єкти господарювання  (фізичні та юридичні особи), які перебувають на обліку в Криворізьких державних податкових інспекціях  Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області, зареєстрували місце проживання/знаходження на території міста Кривого Рогу. 

Для участі у конкурсі суб’єкти господарювання надають: заяву встановленого зразка та проект зі створення нових робочих місць (http://surl.li/bcqkk), кредитний договір.

В умовах карантину документи можна надати в електронній формі  через вебпортал «Центр Віза» («Центр Дії»).

Наразі  з 09.02.2022 по 22.02.2022  включно (у робочі дні з 8.00 до 15.30 години, перерва з 12.30 до 13.00) здійснюється прийом документів на черговий конкурс у Центрі адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради (пл.Молодіжна, 1, https://viza.kr.gov.ua/), за попереднім записом до електронної черги на вебпорталі «Центр Віза («Центр Дії») за телефоном  0 800 500 459.

25.02.2022 о 15.00 відбудеться черговий конкурс проєктів зі створення нових робочих місць.

Консультації можна отримати в управлінні розвитку підприємництва виконкому  міської ради (тел. (0564) 92 25 89, факс: (564) 92 13 75, e-mail: [email protected].

 

  • Розмір ставки податку на нерухоме майно у 2022 році

 

Рішенням міської ради від 30.06.2021 №553 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі» ухвалено ставки податку на необмежений термін (до ухвалення нового рішення), які введено в дію з 01.01.2022:

  • для нежитлової нерухомості залежно від місця розташування (зональності) об’єктів, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб: для будівель музеїв та бібліотек, архіву, спеціальних навчальних закладів для дітей з особливими потребами, пам’яток історії та архітектури, меморіалів, археологічних розкопів –  від 0,09% до 0,11%; для інших об’єктів – від 0,49% до 0,51%;  для грального бізнесу  – 1,50%;
  • для житлової нерухомості залежно від місця розташування (зональності) об’єктів, що перебувають у власності фізичних та юридичних  осіб – від 0,19% до 0,21%.

Податком на нерухомість обкладається площа, що знаходиться у власності платників податку, яка перевищує для квартири 60,0 кв. м та  120,0 кв.м для приватного будинку. Для різних типів об’єктів житлової нерухомості, у тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) податок сплачується за площу понад 180 кв. метрів. 

Не сплачується податок платниками, які є власниками господарських (присадибних) будівель – допоміжних (нежитлових) приміщень, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо, що перебувають у власності пенсіонерів (крім об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються для отримання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються в підприємницькій діяльності).

Фізичні та юридичні особи, які є власниками вищезазначених об’єктів, з метою отримання консультацій щодо нарахування зі сплати податку можуть звертатися до Центрів обслуговування платників:

- Криворізької південної об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області: проспект Металургів 16, телефон (056) 477-99-55 (для юридичних осіб – власників нерухомого майна у місті Кривому Розі);

- Криворізької північної державної податкової інспекції  Головного управління ДПС у Дніпропетровській області: проспект Героїв-підпільників, 42, телефон (056) 404-06-69, (056) 404-08-67, e-mail: dp.dpi483.official@tax.gov.ua  (для фізичних осіб, у т.ч. підприємців – платників податку Покровського, Тернівського, Довгинцівського та Саксаганського районів);

- Криворізької південної об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Дніпропетровській області: вулиця Пушкіна 4а, телефон(056) 477-99-54, моб. телефон 068 657 91 32, e-mail: dp.dpi482.official@tax.gov.ua (для фізичних осіб, у т.ч. підприємців – платників податку Металургійного, Інгулецького, Центрально-Міського районів.

 

 

КОМЕНТУЄ  ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА  ВІДДІЛУ ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ АПАРАТУ МІСЬКОЇ РАДИ І ВИКОНКОМУ ЮРІЙ ДІХТЯР

 

  • Яка відповідальність за неправдиві повідомлення про мінування?

 

Кримінальним кодексом України, а саме статтею 259 визначено, що завідомо неправдиве повідомлення про підготовку вибуху, підпалу або інших дій, які загрожують загибеллю людей чи іншими тяжкими наслідками, – карається позбавленням волі на строк від 2 до 6 років.

Важливо, якщо у ролі таких жартівників виступають діти, то адміністративну відповідальність нестимуть їх батьки. Відповідно до ст. 183 «Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб» та ст. 184 «Невиконання батьками або особами, що їх заміняють, обов’язків щодо виховання дітей» КУпАП дорослим доведеться сплатити штраф від 1700 до 5100 грн. Але якщо неповнолітнім вже виповнилося 16 років, на них чекає кримінальна відповідальність.

У випадку, коли об’єктами завідомо неправдивого повідомлення стали критично важливі об’єкти інфраструктури, будівлі чи споруди, що забезпечують діяльність органів державної влади, заклади охорони здоров’я, заклади освіти, або якщо це повідомлення спричинило тяжкі наслідки чи вчинене повторно, – карається позбавленням волі на строк від 4 до 8 років.

У цьому випадку слід розуміти, що відповідно до Закону України “Про основні засади забезпечення кібербезпеки України», до критично важливих об’єктів інфраструктури відносяться підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, діяльність яких безпосередньо пов’язана з технологічними процесами та/або наданням послуг, що мають велике значення для економіки та промисловості, функціонування суспільства та безпеки населення, виведення з ладу або порушення функціонування яких може справити негативний вплив на стан національної безпеки і оборони України, навколишнього природного середовища, заподіяти майнову шкоду та/або становити загрозу для життя і здоров’я людей.

Варто зазначити, що у випадках надходження повідомлень про можливі замінювання у правоохоронних органів вироблений алгоритм дій для швидкого встановлення особи, яка причетна до вчинення цього кримінального правопорушення. Перш за все, це проведення огляду місця події із залученням фахівців вибухо-технічних служб, вилучення запису розмови (повідомлення), у випадку його надходження на лінію 102, подальше проведення фоноскопічної  експертизи та порівняння зразків голосу. Один із важливих заходів – звернення до операторів та провайдерів телекомунікацій для отримання інформації від них, а саме, деталізованих даних про цей зв’язок (дату, час, тривалість, зміст, маршрути передавання), абонента, формату надання йому телекомунікаційних послуг, тощо.

Зауважимо, що всі повідомлення такого характеру сприймаються працівниками органів правопорядку як правдиві, незалежно від форми їх надходження, оскільки це є запорукою безпеки громадян. І доки ця інформація не спростована, то вважається такою, що відповідає дійсності, а відтак правоохоронні органи проводять всі необхідні дії для недопущення вчинення серії таких повідомлень від однієї особи, отже, і порушники встановлюються досить оперативно.

Подібні повідомлення становлять небезпеку не лише, створюючи паніку у суспільстві, а й відволікаючи фахівців спеціалізованих служб від виконання важливої роботи, змушуючи кидати значні матеріальні та людські ресурси для перевірки чийогось невдалого жарту чи непередбаченої уяви.

 

10 лютого 2022

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради