Контакт-центр 1520
Створено: 2025-01-10 13:47:47Оновлено: 2025-01-10 13:51:53
У новому 2025 році Контакт-центр 1520 виконкому Криворізької міської ради продовжує проводити особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня відбулися перші 3 онлайн-прийоми цього року.
При спілкуванні з посадовицею мешканці цікавилися питаннями:
- · умов отримання послуг у Територіальних центрах обслуговування (надання соціальних послуг);
- · порядку оформлення догляду за окремою категорією осіб, які потребують соціальних послуг, на професійній основі;
- · виплати соціальних допомог пільговим категоріям громадян: особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та учасникам бойових дій у Афганістані.
Керівник району надав відповіді щодо:
- · взаємодії з керуючими компаніями для отримання якісних послуг з обслуговування будинків;
- · встановлення нових дитячих майданчиків на території району;
- · ремонту пошкоджених ділянок загальноміських доріг у приватному секторі та встановлення пристроїв примусового зниження швидкості для забезпечення безпеки руху на таких дорогах;
- · виконання заміни труб централізованого холодного водопостачання по провулку Веселий Кут тощо.
Мешканці Центрально-Міського району підіймали питання:
- · результатів оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій житлових будинків, пошкоджених внаслідок ракетних обстрілів;
- · правового регулювання взаємовідносин співвласників багато-квартирного будинку щодо використання прибудинкової території;
- · налагодження подачі теплоносія у внутрішньобудинкових мережах опалювання.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 15 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення та сформовано 1 заявку для детальнішого опрацювання питання.
10 січня 2025