Департамент адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради (надалі – Департамент) є самостійним структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради є підзвітним і підконтрольним міській раді та підпорядкованим виконкому міської ради й міському голові.
У діяльності Департамент керується Конституцією України, антикорупційним законодавством, законами України, актами Президента України й Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, чинними нормативно-правовими документами, що стосуються систем управління якістю та інформаційною безпекою, Інструкцією з діловодства в органах місцевого самоврядування міста.
Основні завдання Департаменту полягають у:
- реалізації повноважень виконавчих органів Криворізької міської ради та створенні належних умов для задоволення потреб Криворізької міської територіальної громади у сферах надання адміністративних, інших публічних послуг, організації видачі суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру, державної реєстрації актів цивільного стану, реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб, обліку задекларованого місця проживання/ зміну місця проживання фізичних осіб, формування та ведення реєстру Криворізької міської територіальної громади.
- організаційному забезпеченні надання адміністративних, інших публічних послуг через Центр адміністративних послуг «Biзa» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради (надалі – Центр), його територіальні підрозділи, Мобільні офіси муніципальних послуг та віддалені робочі місця адміністраторів, у тому числі з використанням спеціального обладнання – сервісу «Мобільний адміністратор», у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
- координації роботи Центру, його територіальних підрозділів, повноважних представників підприємств, організацій, установ-надавачів послуг, що беруть участь у його роботі.
- оптимізації доступу громадян, суб’єктів господарювання до інформаційних ресурсів міста, віднесених до його компетенції, шляхом підвищення рівня їх відкритості за рахунок створення нових можливостей i зручностей, забезпечення зворотного зв’язку, удосконалення існуючої системи електронної взаємодії міської влади та громади.
- запобіганні проявам корупційних загроз під час надання адміністративних, інших публічних послуг.
- забезпеченні права громадян на доступ до публічної інформації та надання безоплатної первинної правової допомоги з питань, віднесених до його компетенції.
- роботі з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять інформацію з обмеженим доступом.
- розробці проєктів рішень, що носять регуляторний характер, у порядку, передбаченому Регламентом виконавчого комітету Криворізької міської ради.
- запровадженні заходів щодо надання адміністративних, інших публічних послуг в електронному форматі.