Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2020-10-02 15:14:27


 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах міської та районних у місті рад

за  9  місяців  2020 року

         Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення питань, порушених у зверненнях.

         За 9 місяців 2020 року виконкомом Криворізької міської ради розглянуто 11552 звернення громадян, а виконкомами районних у місті рад – 4713.

         Із загальної кількості звернень (16265) письмових надійшло – 14587 (89,7%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 1678 (10,3%).

         Протягом 9 місяців 2020 року надійшло 708 телефонних звернень до міського голови (на 300 звернень заведено реєстраційно-контрольні картки).

Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

         Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 4,5% (738), повторні – 0,2% (29).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 17696 питань.

         Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 8103 (45,8% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 4452 (25,2%), питання транспорту і зв’язку – 823 (4,6%), освіти, навчання  та  виховання  дітей  та  молоді,  роботи   навчально-виховних  закладів  –  727 (4,1%),  житлової політики – 623 (3,5%), сільського господарства – 536 (3,0%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 376 (2,1%), охорони здоров’я – 353 (2,0%),  діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 259 (1,5%), праці і заробітної плати – 220 (1,2%), промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 89 (0,5%), інші питання – 1135 (6,5%).

         Із  загальної  кількості  звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло – 5356 звернень,  інвалідів, учасників війни, бойових дій – 3615, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 390.

         Керівниками виконкому Криворізької міської ради та виконкомів районних у місті рад було проведено 35 виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

         За 9 місяців 2020 року було проведено 82 сходи та 30 інформаційних зустрічей за участю керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг.

         Згідно із затвердженим графіком було проведено 22 перевірки додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

         До Криворізької міської ради за 9 місяців 2020 року надійшло 29 електронних петицій, по 16 зараз триває збір підписів, в серпні місяці на пленарному засіданні міської ради було розглянуто 3 петиції, які набрали необхідну кількість голосів.

         До Криворізького ресурсного центру надійшло 5214 звернень громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

         За 9 місяців 2020 року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 8 разів на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

         За 9 місяців 2020 року було підготовлено 33 моніторинги та опубліковано на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» надійшло 5699 звернень. 60,5% (3462) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Від державної установи «Урядовий контактний центр» за 9 місяців 2020 року надійшло 9710 звернень. 60,5% (5932) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

 

 

 

Управління   по   роботі  зі

     зверненнями   громадян

                                                                                   

 

 

       

© 2009—2020, Виконком Криворізької міської ради
Розробка сайту ФОП Патинко Ю.С.