Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2021-10-05 14:21:28


 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах міської та районних у місті рад

за  9 місяців  2021 року

 

 

         Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення питань, порушених у зверненнях.

         За 9 місяців 2021 року виконкомом Криворізької міської ради розглянуто 2546 звернень громадян, а виконкомами районних у місті рад – 4017.

         Письмових звернень надійшло – 6071 (93%).

         Протягом  9 місяців 2021 року надійшло 23 телефонних звернень до керівництва виконкому міської ради, на які заведено реєстраційно-контрольні картки.

         Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 11,4% (746), повторні – 0,4% (28).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 7200 питань.

         Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 3629 (50,4% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань житлової політики – 626 (8,7%), освіти, навчання  та  виховання  дітей  та  молоді,  роботи  навчально-виховних закладів  –  579 (8,0%), сільського   господарства  – 488 (6,8%), соціального захисту населення – 432 (6,0%), охорони    здоров’я – 216 (3,0%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 202 (2,8%), питання  транспорту і  зв’язку – 185 (2,6%), діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 176 (2,4%), промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 123 (1,7%), праці і заробітної плати – 57 (0,8%), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 22 (0,3%),  інші питання – 465.

       Із  загальної  кількості  звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло – 1308 звернень,  інвалідів, учасників війни, бойових дій – 751, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 268.

         Керівниками виконкому Криворізької міської ради проведено 3 виїзних прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

За 9 місяців 2021 року було проведено 20 сходів мешканців за участю керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг.

         Згідно із затвердженим графіком було проведено 34 перевірки  додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірки керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

         До Криворізької міської ради за 9 місяців 2021 року надійшло 135 петицій, 9 петицій, які набрали необхідну кількість підписів і були розглянуті на пленарних засіданнях міської ради.

         За звітній період питання роботи зі зверненнями громадян на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад заслуховувалися 8 разів.

         За 9 місяців поточного року було підготовлено 34 моніторинги звернень громадян та опубліковано на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» надійшло 3493 звернення. 64,1% (2272) складають питання  надання послуг мешканцям будинків. Від державної установи «Урядовий контактний центр» за 9 місяців 2021 року надійшло 10109 звернень. 56,2% (5753) від загальної кількості питань складають питання  надання послуг мешканцям будинків.

         Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

© 2009—2021, Виконком Криворізької міської ради
Розробка сайту ФОП Патинко Ю.С.