Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2020-03-31 12:20:03


 
 
                                                                                    

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах міської та районних у місті рад

за І  квартал 2020 року

 

 

         Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення питань, порушених у зверненнях.

         За І квартал  2020 року виконкомом Криворізької міської ради розглянуто 5659 звернень громадян, а виконкомами районних у місті рад – 1958.

         Із загальної кількості звернень (7617) письмових надійшло – 6463 (84,8%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 1154 (15,2%).

         Протягом  І кварталу 2020 року надійшло 458 телефонних звернень до міського голови на 181 звернення заведено реєстраційно-контрольні картки.

Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

         Із загальної  кількості звернень  громадян  колективні  складають        3,8% (289), повторні – 0,2% (16).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 8346 питань.

         Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 3445 (41,3% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 2846 (34,1%), освіти, навчання  та  виховання  дітей  та  молоді,  роботи  навчально-виховних закладів – 358 (4,3%), питання транспорту і зв’язку – 324 (3,9%),  сільського господарства – 251 (3,0%),  житлової політики – 236 (2,8%), охорони здоров’я – 183 (2,2%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 130 (1,6%), діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 107 (1,3%), праці і заробітної плати – 57 (0,7%), промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 34 (0,4%), інші питання – 375.

Із  загальної  кількості  звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло – 3202 звернення,  інвалідів, учасників війни, бойових дій – 1735, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 165.

         Керівниками виконкому Криворізької міської ради та виконкомів районних у місті рад було проведено 35 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

         За І квартал 2020 року було проведено 82 сходи та 29 інформаційних зустрічей за участю керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг.

         Згідно із затвердженим графіком було проведено 14 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

         До Криворізької міської ради за І квартал 2020 року надійшло 7 електронних петицій, по яким зараз триває збір підписів та 2 петиції, що надійшли від громадського об’єднання.

         До Криворізького ресурсного центру надійшло 1768  звернень громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

         За І квартал  2020 року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 8 разів на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

         Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» надійшло 1588 звернень. 66,2% (1051) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Від державної установи «Урядовий контактний центр» за І квартал 2020 року надійшло 3180 звернень. 61,8% (1978) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 


Управління   по   роботі  зі зверненнями   громадян

 

 

       

© 2009—2020, Виконком Криворізької міської ради
Розробка сайту Perekrestok.agency