Офіційний сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2018-07-06 16:28:16


 

                                                                                                                                

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

за І півріччя  2018 року

 

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення  питань, порушених у зверненнях.

За І півріччя 2018 року виконкомом  Криворізької  міської ради розглянуто  9314   звернень  громадян,  а   виконкомами  районних  у місті рад – 4489.

Із загальної кількості звернень (13803) письмових надійшло – 10891 (78,9%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 2912 (21,1%).

Протягом І півріччя 2018 року на телефонні звернення до міського голови звернулося 1002 мешканці (на 327 звернень заведено реєстраційно-контрольні картки). Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 4,9% (683), повторні – 0,2% (27).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 14730 питань.

Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 6556 (44,5% ) від загальної кількості.  Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 4869 (33,1%), аграрної  політики і земельних відносин – 566 (3,8%), житлової політики – 516 (3,5%), освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 368 (2,5%), питання транспорту і зв’язку – 358 (2,5%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 344 (2,3%), діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 202 (1,4%), охорони здоров’я – 193 (1,3%), праці і заробітної   плати – 79 (0,5%), промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 78 (0,5%), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 18 (0,1%), повернення грошових заощаджень та вкладів – 14 (0,1%), інші питання – 569.

Із загальної кількості звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло - 5474 звернення, інвалідів, учасників війни, бойових дій – 3396, членів багатодітних сімей, одиноких матерів –  231.

Керівниками  виконкомів міської ради та районних у місті рад було проведено 113 виїзних прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

За І півріччя 2018 року було проведено 205 сходів та 76 інформаційних зустрічей за участі керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг. 

Згідно із затвердженим графіком було проведено 52 перевірки додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

За  І півріччя 2018 року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 9  разів  на засіданнях виконкомів міської та  районної у місті ради.

Від контакт-центру «Гаряча  лінія голови облдержадміністрації»  надійшло 3477 звернень.

Від державної установи "Урядовий контактний центр" за І півріччя 2018 року надійшло  7370  звернень.

До Криворізького Ресурсного центру надійшло 2411 звернень громадян.

До Криворізької міської ради та районних у місті рад за І півріччя 2018 року надійшло 19 електронних петицій. По 2 петиціям зараз триває збір підписів.

Від громадських об’єднань отримано 8 електронних петицій, які набрали необхідну кількість голосів та  були розглянуті на засіданні Криворізької міської ради.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

 

 

 

 

 

 

Управління по роботі зі

зверненнями громадян

виконкому міської ради

 

 


© 2009—2018, Виконком Криворізької міської ради