Офіційний веб-сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2019-04-04 14:55:12


 

                                                                                                                            

         ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах  міської та районних у місті рад

у І кварталі  2019 року 

 

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення  питань, порушених у зверненнях.

За І квартал 2019 року виконкомом  Криворізької  міської ради розглянуто  5503 звернення громадян, а  виконкомами районних у місті рад – 2530.

Із загальної кількості звернень (8033) письмових надійшло – 6367 (79,3%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 1666 (20,7%).

Протягом І кварталу 2019 року надійшло 567 телефонних звернень до міського голови (на 222 звернення заведено реєстраційно-контрольні картки). Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 4,6% (373), повторні – 0,3% (22).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 8679 питань.

Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 3848 (44,3% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 2936 (33,8%), освіти, навчання та  виховання  дітей  та  молоді,  роботи  навчально-виховних закладів – 277 (3,2%), житлової політики – 271 (3,1%), сільського господарства – 240 (2,8); охорони   здоров’я –  222 (2,6%),  питання   транспорту  і  зв’язку – 213 (2,5%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 162 (1,9%),  діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування – 118 (1,4%), промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 50 (0,6%), праці і заробітної   плати – 33 (0,4%), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 12 (0,1%),  інші питання – 297.

Із загальної кількості звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло - 3362 звернення, інвалідів, учасників війни, бойових дій – 1592, членів багатодітних сімей, одиноких матерів –  160.

Керівниками  виконкому Криворізької міської ради та виконкомів районних у місті рад було проведено 53 виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

За І квартал 2019 року було проведено 81 схід та 41 інформаційну зустріч за участі керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг. 

Згідно із затвердженим графіком було проведено 17 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

До Криворізької міської ради за І квартал 2019 року надійшло 7 електронних  петицій, по яких зараз триває збір підписів, 2 петиції, що надійшло від громадського об’єднання, були розглянуті міської радою.

До Криворізького ресурсного центру надійшло 1550 звернень громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

За І квартал 2019 року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 8  разів  на засіданнях виконкомів  міської та районних у місті рад.

Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації»  надійшло 2218 звернень. 74,2% (1646) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

Від державної установи "Урядовий контактний центр" за І квартал 2019 року надійшло 3473 звернення. 69,9% (2426) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

 

 

 

 

 

Управління по роботі

зі  зверненнями громадян

 

 

                                                                          

 


© 2009—2019, Виконком Криворізької міської ради