Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2021-01-11 16:32:41


 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах міської та районних у місті рад

за  2020 рік

          Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення питань, порушених у зверненнях.

         За 2020 рік виконкомом Криворізької міської ради розглянуто 12264 звернення громадян, а виконкомами районних у місті рад – 6554.

         Із загальної кількості звернень (18818) письмових надійшло – 16913 (89,1%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 1905 (10,9%).

         Протягом 2020 року надійшло 724 телефонних звернень до керівництва виконкому міської ради (на 311 звернень заведено реєстраційно-контрольні картки). Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

         Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 5,3% (989), повторні – 0,2% (38).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 20535 питань.

         Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 9662 (47,1% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 4607 (22,4%), питання транспорту і зв’язку – 862 (4,2%), житлової політики – 853 (4,2%), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 783 (3,8%), питання земельних відносин – 673 (3,3%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 432 (2,1%), охорони здоров’я – 398 (1,9%), освіти, науки, науково технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності    – 321 (1,6%),  праці і заробітної плати – 237 (1,2%), діяльності органів місцевого самоврядування – 217 (1,1%), екології та природних ресурсів – 111 (0,5%), діяльності місцевих органів виконавчої влади – 93 (0,5%), фінансової, податкової, митної політики – 47 (0,2%); діяльності політичних  партій,  профспілок,  релігійних  та  інших  громадських організацій – 36 (0,2%), інші питання – 1203.

Із  загальної  кількості  звернень від ветеранів праці надійшло – 249 звернень,  від  «дітей  війни» - 898,   інвалідів,  учасників  війни,  бойових     дій – 470, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 485.

         Керівниками виконкому Криворізької міської ради та виконкомів районних у місті рад було проведено 46 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

         За 2020 рік було проведено 79 сходів та 36 інформаційних зустрічей за участю керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг.

         Згідно із затвердженим графіком було проведено 36 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

         Протягом року 3 електронних петиції набрали  необхідну кількість голосів і були розглянуті міською радою.

         До Криворізького ресурсного центру надійшло 5214 електронних звернень громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

         За 2020 рік  питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 8 разів на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

         Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» надійшло 7806 звернень. 64,8% (5082) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Від державної установи «Урядовий контактний центр» за 2020 рік надійшло 14524 звернень. 64,6% (9433) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

 

 

 

 

 

 

Управління  по  роботі

зі зверненнями громадян

 

 

       

© 2009—2021, Виконком Криворізької міської ради
Розробка сайту ФОП Патинко Ю.С.