Офіційний сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2019-01-16 12:38:13


 

ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
у виконкомах  міської та районних у місті рад
за 2018 рік

 Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення  питань, порушених у зверненнях.

За  2018 рік виконкомом  Криворізької  міської ради розглянуто  18199  звернень громадян, а  виконкомами районних у місті рад – 9703.

Із загальної кількості звернень – 27902, письмових, в тому числі електронних,  надійшло – 21865 (78,4%), до керівників міської ради та голів районних у місті рад на особистий прийом та телефоном звернулося 6037 (21,6%).

Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 5,2 % (1438), повторні – 0,3% (80).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 29788 питань.

Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 13614 (45,7%) від загальної кількості. Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 9216 (30,9%), аграрної  політики і земельних відносин – 1044 (3,5%),  житлової політики – 994 (3,3%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації –988 ( 3,3%), питання транспорту і зв’язку – 663 (2,2%),  охорони здоров’я – 506 (1,7%), сімейної та гендерної політики, захисту прав дитини – 466 (1,6%), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 399 (1,3%), діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 337 (1,2%),  екології та природних ресурсів – 183 (0,6%), праці і заробітної   плати, охорони праці, промислової безпеки – 138 (0,5%), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 76 (0,3%), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 42 (0,1%), фінансової, податкової, митної політики – 42 (0,1%), інші питання – 1080.

Із загальної кількості звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло - 8079 звернень, інвалідів, учасників війни, бойових дій – 2411, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 218.

Керівниками  виконкомів міської ради та районних у місті рад було проведено 209 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

За 2018 рік було проведено 425 сходів та 140 інформаційних зустрічей за участі керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг. 

Згідно із затвердженим графіком було проведено 68 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

За  2018  рік питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 10  разів  на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

До Криворізької міської ради та районних у місті рад за 2018 рік надійшло 43 електронні петиції, дві набрали необхідну кількість підписів. Від громадського об’єднання отримано 22 петиції, які набрали необхідну кількість голосів. Всі петиції, які набрали необхідну кількість голосів, були розглянуті міською радою.

За 2018 рік до Криворізької міської ради та районних у місті рад   надійшло 358 електронних звернень.

До Криворізького  ресурсного центру надійшло 5266 звернень громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

Від контакт-центру «Гаряча  лінія голови облдержадміністрації»  надійшло 8224 звернення. 79,2% (6555) складають питання комунального господарства.

Від державної установи "Урядовий контактний центр" за 2018 рік надійшло  15679 звернень. 67,6% (10653) від загальної кількості питань складають питання комунального господарства.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті виконкому міської ради в мережі Інтернет.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

Управління по роботі

зі  зверненнями громадян

 

                                                                          

 


© 2009—2019, Виконком Криворізької міської ради