Офіційний веб-сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2020-01-09 16:06:31


 
 
                                                                                    

         І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах міської та районних у місті рад

за  2019 рік

 

         Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення питань, порушених у зверненнях.

         За 2019 рік виконкомом Криворізької міської ради розглянуто 19355 звернень громадян, а виконкомами районних у місті рад – 11713.

         Із загальної кількості звернень (31068) письмових надійшло – 24886 (80,1%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 6182 (19,9%).

         Протягом 2019 року надійшло 1857 телефонних звернень до міського голови (на 929 звернень заведено реєстраційно-контрольні картки).

Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

         Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 4,7% (1472), повторні – 0,3% (103).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 25472 питання.

         Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 16855 (49,9% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 9677 (28,6%), житлової політики – 973 (2,9%), надання земельних ділянок – 903 (2,7%), освіти, науки, науково технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності    – 795 (2,4%),  питання транспорту і зв’язку – 744 (2,2%), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 635 (1,9%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 508 (1,5%), охорони здоров’я – 481 (1,4%), екології та природних ресурсів – 323 (1,0%), діяльності органів місцевого самоврядування – 292 (0,9%), праці і заробітної плати – 157 (0,5%), діяльності місцевих органів виконавчої влади – 89 (0,3%),  діяльності політичних  партій,  профспілок,  релігійних  та  інших  громадських організацій – 33 (0,1%), інші питання – 1332.

Із  загальної  кількості  звернень від ветеранів праці надійшло – 815 звернень,  від  «дітей  війни» - 1981,   інвалідів,  учасників  війни,  бойових     дій – 760, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 1056.

         Керівниками виконкому Криворізької міської ради та виконкомів районних у місті рад було проведено 174 виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

         За 2019 рік було проведено 334 сходи та 133 інформаційні зустрічі за участю керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг.

         Згідно із затвердженим графіком було проведено 68 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

         Протягом року 8 електронних петицій набрали необхідної кількості голосів і були розглянути міською радою.

         До Криворізького ресурсного центру надійшло 6039 електронних звернень громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

         За 2019 рік  питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 10 разів на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

         Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» надійшло 7675 звернень. 78,5% (6067) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Від державної установи «Урядовий контактний центр» за 2019 рік надійшло 16804 звернення. 69,7% (11845) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

 

 

 

 

 

Управління  по  роботі

зі зверненнями громадян

 

 


 

                                                                          

 


© 2009—2020, Виконком Криворізької міської ради