Офіційний веб-сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2019-07-02 15:25:26


 

                                                                                                                            

     

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах  міської та районних у місті рад

у І півріччі  2019 року

 

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення  питань, порушених у зверненнях.

За І півріччя 2019 року виконкомом  Криворізької  міської ради розглянуто 9496 звернень громадян, а  виконкомами районних у місті рад – 5072.

Із загальної кількості звернень (14568) письмових надійшло – 11577 (79,5%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 2991 (20,5%).

Протягом І півріччя 2019 року надійшло 947 телефонних звернень до міського голови (на 398 звернень заведено реєстраційно-контрольні картки). Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 5% (725), повторні – 0,3% (38).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 15716 питань.

Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 7035 (44,8% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 4946 (31,5%), освіти, навчання та  виховання  дітей  та  молоді,  роботи  навчально-виховних закладів – 808 (5,1%), житлової політики – 497 (3,2%), сільського господарства – 462 (2,9), питання   транспорту  і  зв’язку – 384 (2,5%), охорони   здоров’я – 302 (1,9%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 288 (1,8%),  діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування – 213 (1,4%), промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 111 (0,7%), праці і заробітної   плати – 80 (0,5%), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 19 (0,1%),  інші питання – 571.

Із загальної кількості звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло - 5715 звернень, інвалідів, учасників війни, бойових дій – 2759, членів багатодітних сімей, одиноких матерів –  574.

Керівниками  виконкому Криворізької міської ради та виконкомів районних у місті рад було проведено 102 виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

За І півріччя 2019 року було проведено 169 сходів та 72 інформаційні зустрічі за участі керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг. 

Згідно із затвердженим графіком було проведено 40 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

До Криворізької міської ради за І півріччя 2019 року надійшло 14 електронних  петицій, по 7 зараз триває збір підписів, 5 петицій, що надійшли від громадського об’єднання, були розглянуті міської радою.

До Криворізького ресурсного центру надійшло 2725 звернень громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

За І півріччя 2019 року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 8  разів  на засіданнях виконкомів  міської та районних у місті рад.

Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації»  надійшло 3762 звернення. 74,2% (2802) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

Від державної установи "Урядовий контактний центр" за І півріччя 2019 року надійшло 6645 звернень. 63% (4212) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

 

 

 

 

 

 

 

Управління по роботі

зі  зверненнями громадян

 

 

                                                                          

 


© 2009—2019, Виконком Криворізької міської ради