Офіційний веб-сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2019-10-04 13:42:29


 

І Н Ф О Р М А Ц І Я
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
у виконкомах міської та районних у місті рад
за 9 місяців 2019 року

         Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення питань, порушених у зверненнях.

         За 9 місяців 2019 року виконкомом Криворізької міської ради розглянуто 14629 звернень громадян, а виконкомами районних у місті рад – 8844.

         Із загальної кількості звернень (23473) письмових надійшло – 17986 (76,6%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 5487 (23,4%).

         Протягом 9 місяців 2019 року надійшло 1449 телефонних звернень до міського голови (на 731 звернення заведено реєстраційно-контрольні картки).

Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

         Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 5,0% (1181), повторні – 0,2% (55).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 25472 питання.

         Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 12552 (49,3% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 7222 (28,4%), освіти, навчання  та  виховання  дітей  та  молоді,  роботи  навчально-виховних закладів – 1119 (4,4%),  житлової політики – 735 (2,9%), сільського господарства – 687 (2,7%),  питання транспорту і зв’язку – 573 (2,3%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 417 (1,6%), охорони здоров’я – 396 (1,6%), діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 303 (1,2%), промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 164 (0,6%), праці і заробітної плати – 124 (0,5%), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 24 (0,1%), інші питання – 1156.

          Із  загальної  кількості  звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло – 8666 звернень,  інвалідів, учасників війни, бойових дій – 6305, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 801.

         Керівниками виконкому Криворізької міської ради та виконкомів районних у місті рад було проведено 146 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

         За 9 місяців 2019 року було проведено 254 сходи та 102 інформаційні зустрічі за участю керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг.

         Згідно із затвердженим графіком було проведено 59 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

         До Криворізької міської ради за 9 місяців 2019 року надійшло 16 електронних петицій, по 1 зараз триває збір підписів, 6 петицій, що надійшли від громадського об’єднання, були розглянуті міською радою.

         До Криворізького ресурсного центру надійшло 4434 звернення громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

         За 9 місяців 2019 року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 11 разів на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

         Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» надійшло 5669 звернень. 76,5% (4366) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Від державної установи «Урядовий контактний центр» за 9 місяців 2019 року надійшло 11399 звернень. 65,4% (7529) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

                                                                                   

 

                                                                          

 


© 2009—2019, Виконком Криворізької міської ради