Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2021-04-12 15:41:40


 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах міської та районних у місті рад

за І  квартал 2021року

 

          Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення питань, порушених у зверненнях.

          За І квартал  2021 року виконкомом Криворізької міської ради розглянуто 833 звернення громадян, а виконкомами районних у місті рад – 1249.

          Із загальної кількості звернень (2082) письмових надійшло – 1908 (91,6%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 174 (8,4%).

          Протягом  І кварталу 2021 року надійшло 22 телефонних звернення до керівництва виконкому міської ради на 4 звернення заведено реєстраційно-контрольні картки. Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

          Із загальної  кількості звернень  громадян  колективні  складають  10,8% (225), повторні – 0,4% (9).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 2242 питання.

          Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 1133 (50,5% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань освіти, навчання  та  виховання  дітей і молоді,  роботи  навчально-виховних закладів – 196 (8,7%), соціального захисту населення – 170 (7,6%), житлової політики – 167 (7,4%), сільського господарства – 133 (5,9%),  охорони здоров’я – 78 (3,5%), діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 75 (3,3%), питання транспорту і зв’язку – 59 (2,6%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 55 (2,5%),  промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 24 (1,1%), праці і заробітної плати – 21 (0,9%), інші питання – 131.

           Із  загальної  кількості  звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло – 430 звернень,  інвалідів, учасників війни, бойових дій – 204, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 93.

          За І квартал 2021 року було проведено 1 схід та 3 інформаційних зустрічі за участю керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг.

          Згідно із затвердженим графіком було проведено 6 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

          У зв’язку із запровадженням на території міста карантинних заходів, за звітний період виїзних прийомів не проводилося.

          До Криворізької міської ради за І квартал 2021 року надійшло 60 електронних петицій, 5 петиції, які набрали необхідну кількість голосів були розглянуті на пленарних засіданнях міської ради.

          За звітній період було підготовлено 13 моніторингів та опубліковано на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

          За І квартал  2021 року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 8 разів на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

          Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» надійшло 1296 звернень. 68,9% (904) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

          Від державної установи «Урядовий контактний центр» за І квартал 2021 року надійшло 3997 звернень. 60,1% (2445) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

          Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

          Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

 

  

Управляння  по  роботі

зі зверненнями громадян

 

 

       

© 2009—2021, Виконком Криворізької міської ради
Розробка сайту ФОП Патинко Ю.С.