Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2022-01-05 14:10:11


 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах міської та районних у місті рад

за  2021 рік

           Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення питань, порушених у зверненнях.

         За 2021 рік виконкомом Криворізької міської ради розглянуто 3189 звернень громадян, а виконкомами районних у місті рад –5094.

         Із загальної кількості звернень (8283) письмових надійшло – 7636 (92,2%).

         Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 11,4% (945), повторні – 0,5% (40).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 9065 питань.

         Найбільшою є кількість звернень з питань надання послуг мешканцям будинків – 4630 (51,11% від загальної кількості). Значна кількість звернень надійшла з питань житлової політики – 762 (8,4%), земельних відносин – 631 (7,0%), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 573 (6,3%), соціального захисту населення – 509 (5,6%), охорони здоров’я – 251 (2,8%), питання транспорту і зв’язку – 249 (2,7%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 245 (2,7%), діяльності органів місцевого самоврядування – 167 (1,8%), освіти, науки, науково технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності    – 166 (1,8%),  екології та природних ресурсів – 77 (0,8%), діяльності місцевих органів виконавчої влади – 70 (0,8%), праці і заробітної плати – 69 (0,8%), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 48 (0,5%), фінансової, податкової, митної політики – 32 (0,4%), діяльності центральних органів виконавчої влади – 16 (0,2%), інші питання – 570.

 Із  загальної  кількості  звернень від ветеранів праці надійшло – 74 звернення,  від  «дітей  війни» - 119,   інвалідів,  учасників  війни,  бойових     дій – 357, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 228.

         Керівниками виконкому Криворізької міської ради було проведено 3 виїзних прийоми за місцем роботи та проживання громадян.

         За 2021 рік було проведено 12 сходів та 23 інформаційних зустрічей за участю керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг.

         Згідно із затвердженим графіком було проведено 27 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

         До Криворізької міської ради протягом 2021 року надійшло 187 петицій, 18 з яких набрали необхідну кількість голосів та були розглянуті міською радою.

         За звітній період було підготовлено 47 моніторингів звернень громадян та опубліковано на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         За 2021 рік  питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 10 разів на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

         Від контакт-центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» надійшло 4760 звернень. 61,3% (2962) складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Від державної установи «Урядовий контактний центр» за 2021 рік надійшло 13840 звернень. 55,5% (7685) від загальної кількості питань складають питання з надання послуг мешканцям будинків.

         Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет.

         Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 

 

 

 

 

 

 

© 2009—2022, Виконком Криворізької міської ради