Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Звіт про базове відстеження проєкта регуляторного акта

Створено: 2020-10-09 13:55:36Оновлено: 2020-10-09 14:00:02

ЗВІТ
про базове відстеження проєкта регуляторного акта – рішення міської ради «Про користування елементами благоустрою  та  їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для  здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів  м. Кривого  Рогу»

 1. Назва проєкта регуляторного акта: рішення міської ради «Про користування елементами благоустрою  та  їх частинами при розміщенні тимчасових споруд для  здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів  м. Кривого  Рогу».

2. Назва виконавця заходів з відстеження: департамент регулювання містобулівної діяльності та земельних відносин, управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради.

3. Цілі прийняття регуляторного акта: проєкт рішення міської ради спрямований на урегулювання питань розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на елементах благоустрою згідно з вимогами чинного законодавства України. Також цілями регулювання є: установлення для суб’єктів  господарювання  єдиного зручного механізму, відповідно до якого вони мають можливість використовувати окремі елементи благоустрою з дотриманням чинного податкового, земельного законодавства, санітарних норм, правил благоустрою, приведення зовнішнього вигляду споруд у відповідність до пропонованого архітипу, що дасть змогу виконати єдиний архітектурний ансамбль об’єктів бізнесу міста.

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 30.07.2020 до 31.08.2020 включно.

5. Тип відстеження: базове

6. Методи одержання результатів:

Аналіз кількісних показників та проведення обговорення стану суспільних відносин, на регулювання яких спрямована дія акта.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результа-тивність дії регуляторного акта, а також спосіб одержання даних:

Відстеження впливу на стан суспільних відносин, на регулювання яких спрямована дія проєкта регуляторного акта, здійснено за результатами обговорень із суб’єктами господарювання, у тому числі підприємцями,  якими організовано діяльність сезонних ярмарків на елементах благоустрою, членами міської галузевої ради з питань торгівлі та ресторанного господарства.

 8. Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта:

Ураховуючи те, що базове відстеження проєкту регуляторного акта відбувається до моменту набрання чинності рішення порівняльний аналіз показників за аналогічний та попередній періоди не проводилося.

Показниками відстеження результативності дії регуляторного акта – рішення міської ради є:

-   чисельність суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати окремі елементи благоустрою;

-   кількість упорядкованих окремих елементів благоустрою, на яких розміщено тимчасові споруди для здійснення підприємницької діяльності;

-   розмір надходжень за договорами на право користування окремими елементами благоустрою;

-   розмір коштів, що витрачаються суб’єктами господарювання,  пов’язаних з проходженням етапів регулювання;

-   рівень поінформованості суб’єктів господарювання, пов’язаних з регулюванням; 

-   кількість укладених договорів про користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності на територіях адміністративних районів м. Кривого Рогу;

-   кількість складених протоколів за порушення  у сфері благоустрою  за ст.152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

При  розробці проєкту регуляторного акта використано вихідні дані  комплексних схем розміщення тимчасових споруд, відповідно до яких передбачено 812 окремих елементів благоустрою, на яких можуть бути  розміщені тимчасові споруди за відповідними договірними умовами.

Витрати 812 суб’єктів господарювання на проходження етапів регулювання включають у себе витрати на відшкодування вартості проведення незалежної оцінки вартості елемента благоустрою, на розробку паспорта прив’язки, а  також часові витрати у еквіваленті установленої мінімальної вартості робочого часу, використаного на оформлення договірних відносин та можуть становити 3,7 млн грн.

Для розрахунку надходжень за договорами від користування елементами благоустрою проведено он-лайн консультації із суб’єктами господарювання, якими на теперішній час організовано роботу сезонних ярмарків для визначення найзапитуванішого  розміру площі для розміщення тимчасової споруди, а також із суб’єктами оціночної діяльності щодо розмірів вартості  окремих елементів благоустрою або їх частин. Отримані дані дають можливість очікувати надходження від результатів регулювання на рівні  майже 30 млн.грн щорічно.

При цьому очікуваним і прогнозованим ефектом від регулювання є якісний показник – приведення фасадів тимчасових споруд у відповідність до затверджених архітипів в єдиному кольоровому рішенні. Щонайменше 200 тимчасових споруд будуть розміщені з дотриманням архітектурних рішень комплексних схем.   

Рівень поінформованості громади  про регуляторні засади пропонованого проєкта  є досить високим, адже проєкт оприлюднено у друкованих та інтерактивних  міських засобах масової інформації. Річний тираж Криворізької міської газети «Червоний гірник» складає понад 1,2 млн.  примірників на паперових носіях, крім того мешканці користуються електронною версією газети (статистичні дані не обраховуються). У мережі Інтернет офіційними сторінками виконкому міської ради та виконкомів районних у місті рад протягом І півріччя 2020 року скористалися понад 180 тис. відвідувачів.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення вищезазначених цілей:

Під час проведення базового відстеження (у ході обговорення проєкту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу) отримано пропозиції  від Державної регуляторної служби України (лист від 21.08.2020 №5876/0/20-20), Південно-східного міжобласного територіального відділення антимонопольного комітету України (лист від 25.08.2020 №54-02/2577), виконкомів районних у місті рад, суб’єктів господарювання міста щодо удосконалення окремих позицій зазначеного проєкта. Після детального їх вивчення, а також обговорення із громадськістю під час проведення громадських слухань  виникла необхідність деталізувати зміст проєкта та винести на повторне  обговорення наново опрацьований проєкт та аналіз його регуляторного впливу. 

У разі ухвалення запропонованого проекту регуляторного акта  підлягає скасуванню рішення виконкому міської ради  від 14.02.2018 №66 «Про конкурсні засади розміщення тимчасових споруд та утримання об’єктів благоустрою в м.Кривому Розі».

29 вересня 2020

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради