Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Як працює Земельний офіс «Візи»: чого чекають замовники послуг і службовці?

Створено: 2019-03-07 11:10:27Оновлено: 2019-03-07 14:47:51

Земельний офіс Центру адміністративних послуг «Віза» поновив роботу у новому форматі 20.09.2018. Вже прийнято більше 5200 замовників послуг. Земельні послуги серед криворізьких землекористувачів дуже актуальні, за тиждень ми надаємо до 300 послуг. Їх структура така:

В Земельному офісі працюють три адміністратори Центру «Віза»,  також щовівторка та щочетверга надають консультації фахівці департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому міської ради.

Серед питань, вирішення яких чекають замовники послуг, є оформлення землекористування під тимчасовими спорудами, приватизація земельних ділянок під незавершеним будівництвом, з визначенням  чіткого алгоритму дій на законодавчому рівні, а також дотримання термінів виконання послуг суб’єктами їх надання.

В свою чергу, ми чекаємо на активну співпрацю від криворіжців у подальшій роботі по впорядкуванню «Дорожньої карти криворізького землекористувача» та запрошуємо з пропозиціями активних небайдужих громадян. «Дорожню карту» розміщено на мольбертах у приміщенні Центру «Віза», де кожний може внести корективи, висловити свою думку для спільної роботи зі спрощення оформлення землекористування у Кривому Розі. А ми обов’язково їх врахуємо при підготовці відповідних розпорядчих документів міської ради та її виконкому.

#ВсеБудеЦНАП!

Ми працюємо для Вас!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)

e-mail: viza@kr.gov.ua

 

 

07 березня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради