Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Криворізьке південне управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області роз`яснює: Бажаєте повернути зайво сплачений податок: як подати заяву через Електронний кабінет?

Створено: 2019-03-05 14:02:01Оновлено: 2019-03-05 14:03:37

         Таку заяву можна відправити до ДФС України через меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету.

         Відповідно до п.5 Порядку взаємодії територіальних органів ДФС України, місцевих фінансових органів та територіальних органів Державної казначейської служби України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов'язань у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключно на підставі заяви платника податку, яка може бути подана до територіального органу ДФС за місцем адміністрування (обліку) протягом 1095 днів від дня її виникнення.

         Пунктом 43.4 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) передбачено, що платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів.

         При цьому відповідно до пункту 42-1.2 ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов'язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі шляхом, зокрема управління сумами помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені відповідно до положень ПКУ.

         Меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС України.

         Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

         Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України.

         Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено.

         Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні / вихідні документи».

         Довідково: в ЦНАПі «Віза» податківці працюють за графіком - кожної першої та третьої середи місяця з 9.00 до 13.00 можна отримати консультацію від повноважних представників Криворізького південного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області, а кожної другої середи - з 9.00 до 13.00 – від повноважних представників  Криворізького північного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

 

                               

Ми працюємо для Вас!

#ВсеБудеЦНАП!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),

e-mail: [email protected]

 

05 березня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради