Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Про відстеження результативності регуляторного акту

Створено: 2019-03-05 08:25:15Оновлено: 2019-03-05 08:26:07

Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» департаментом адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради в місячний термін з 07.03.2019 здійснюються заходи з періодичного відстеження результативності регуляторного акта – рішення Криворізької міської ради від 31.01.2015 №3310 «Про затвердження Регламенту Центру адміністративних послуг «Віза» та його територіальних підрозділів», зі змінами.

Вказане рішення оприлюднено в міській комунальній газеті «Червоний гірник» від 05.02.2015 та розміщено на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету в мережі Інтернет www.kr.gov.ua у підрозділі  «Регуляторна політика» розділу «Законодавство України».

Регуляторний акт прийнято з метою покращення організації роботи Центру надання   адміністративних послуг «Муніципальний  центр  послуг м.Кривого Рогу» та його територіальних підрозділів», удосконалення порядків дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Показниками результативності дії регуляторного акта є:

- побудова ефективної системи надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування; уникнення корупційних загроз;  забезпечення захисту прав споживачів-замовників послуг;  скорочення витрат часу замовників послуг;

- кількість  звернень одержувачів адміністративних послуг – суб’єктів господарювання, громадян; наданих адміністративних послуг.

До зазначеного регуляторного акту рішенням міської ради від 20.12.2017 №2309 було внесено зміни та викладено Регламент у новій редакції. Це рішення відповідно до листа Державної регуляторної служби України від 07.11.2017 №9819/0/20-17 не містить норм регуляторного характеру.

Зауваження та пропозиції в ході заходів з відстеження дії регуляторних актів приймаються  в письмовій формі з 07.03.2019 в місячний термін:

-  департаментом адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.151, тел.74-02-10, електронна адреса: [email protected]);

- управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.510, тел.74-39-72, електронна адреса: [email protected]).

Додаткову інформацію із зазначених питань можна отримати в управлінні розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг,   пл. Молодіжна, 1, каб. 512, 513, тел. 74-70-63, 92-25-89).

З графіком здійснення заходів з відстеження результативності регуляторних актів на 2019 рік; реєстром діючих регуляторних актів Криворізької міської ради та її виконкому; заходами щодо реалізації в місті державної регуляторної політики у 2019 році можна ознайомитися на офіційній сторінці Криворізької міської ради та її виконавчого комітету  в мережі Інтернет у підрозділі «Регуляторна політика» розділу «Законодавство» http://kr.gov.ua.

05 березня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради