Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ЯКІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ КРИВОРІЖЦІ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ ОНЛАЙН?

Створено: 2019-05-28 16:39:27Оновлено: 2019-05-28 16:43:22

Підвищення рівня якості та максимальної доступності адміністративних, інших публічних послуг для замовників - один із пріоритетних напрямів роботи органів влади – на цьому постійно наголошує міський голова Ю.Г.Вілкул.

 На сьогодні криворіжцям доступні 122 електронні послуги в режимі онлайн, які можна замовити та отримати через Інтернет, з дому чи офісу у форматі 24/7 без особистого відвідування кабінетів службовців.

Для зручності мешканців нашого міста та можливості онлайн замовлення послуг на веб-порталі Центру «Віза» в розділі «Послуги» створено підрозділи «Електронні послуги» , «Публічні реєстри» та «Електронні сервіси», які постійно оновлюються та знаходяться в активному стані.

 

 

Електронні послуги, які на сьогодні користуються найбільшим попитом серед криворіжців та за якими звертаються в режимі онлайн - це:

  • витяг з Державного земельного кадастру, нормативно-грошової оцінки землі, тощо;
  • інформація:  

- про суми, нараховані до сплати комунальними та іншими службами міста;

- з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, з державної реєстрації бізнесу;

  • соціальні послуги (оформлення субсидій, допомоги по народженню дитини та інші соцпослуги);
  • декларації та повідомлення з питань державного архітектурно-будівельного контролю.

Ми запроваджуємо у своїй діяльності нові технічні та інформаційні можливості та доводимо до відома міської громади способи їх застосування у сфері реєстрації бізнесу.

Відкрити власну справу легко та швидко можливо! Для цього необхідно скористатися електронними послугами, які запропоновані на сайтах: "Он-лайн будинок юстиції" (online.minjust.gov.ua), Єдиний державний портал адміністративних послуг (poslugy.gov.ua), а також на порталі державних послуг іGov. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою і підказками мінімізують ризик допущення помилок під час їх заповнення. Далі залишається лише накласти електронний цифровий підпис на згенеровані заяви. Одразу після цього документи направляються на розгляд державному реєстратору. За рахунок автоматизації значно прискорюється процес розгляду документів і ухвалення відповідного рішення.

Крім того, нагадуємо мешканцям нашого міста як можливо самостійно та легко отримати інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Перш за все, на пошуковому веб-сайті (наприклад, google.com.ua) необхідно задати «платний запит».

Для оформлення запиту на надання електронного витягу про юридичну особу, фізичну особу-підприємця чи відокремлений підрозділ юридичної особи необхідно натиснути «Створити запит».

Після цього відкривається перелік осіб, про яких можна отримати витяг, наприклад «фізична особа-підприємець».

На наступному етапі здійснюється пошук за двома варіантами «За податковим номером або серією та номером паспорту» або «За прізвищем, ім’ям, по батькові».

Потім необхідно обрати відомості, які потрібно внести до документу, або одразу натиснути- «Вибрати все».

Останнім пунктом є плата за документ.

Після сплати, на електронну адресу, яка зазначалася попередньо, надійде квитанція про сплату, в які буде вказано номер запиту.

Для того, щоб отримати сам витяг: у розділі «Платний запит» обирається опція «Отримати документ». У розділі пошуку запитів необхідно ввести номер запиту, який був зазначений в квитанції, та дату його формування. При правильному вводі номеру та дати з’явиться посилання на документ, який можливо завантажити та роздрукувати.

Звертаємо увагу, витяг надається без використання спеціальних бланків, без проставлення підпису та печатки.

Також, додатково інформуємо, що на веб-порталі центру «Віза» (http://viza.kr.gov.ua/#/infopages/el_servisi) в розділі «Послуги», в підрозділі «Електронні Сервіси» доступний сервіс Opendatabot, який є платформою для роботи з державними відкритими даними. Платформа об’єднує у собі 20 джерел з відкритими даними і схожа на своєрідний пошуковик по державі, де будь-який користувач може знайти необхідну інформацію, вказавши назву компанії, ПІБ особи або номер автомобіля. Сервіс працює у месенджерах Telegram, Facebook Messenger, Skype, Viber.

Для економії часу, мешканці нашого міста мають можливість зареєструватись  до електронної "черги" БЕЗКОШТОВНО І БЕЗ ПОСЕРЕДНИКІВ за допомогою:

- терміналу Центру «Віза» в Головному офісі;

- веб-порталу Центру «Віза» (http://viza.kr.gov.ua);

- мобільного додатку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза». 

 

 

#ВсеБудеЦНАП!

Ми працюємо для Вас!

 

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно)

e-mail: [email protected]

28 травня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради