Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Програма мера «Допомога. Захист. Підтримка»: безкоштовне харчування для більш як 30 тис дітей та можливість оздоровитися за кошти міського бюджету

Створено: 2019-11-19 12:49:07Оновлено: 2019-11-19 12:50:21

Комплексна соціальна програма  на 2020 рік, яку презентував міський голова Юрій Вілкул, охоплять всі соціальні галузі бюджетної сфери. Соціальний захист - 439 млн грн , освіта - 146 млн грн, охорона здоров’я - 83 млн грн, адаптація дітей з обмеженими можливостями - 3 млн грн, пільги на оформлення паспортів та майна 2 млн грн, фізична культура і спорт -  1,5 млн грн.

Ще один напрям, який передбачений новою програмою, це соціальні проекти по Програмі перспективного розвитку освіти міста  на 2020 рік. Вони будуть становити 146 млн грн.

«Хочу звернути увагу, що у місті зберігається  безкоштовне харчування для більш як 30 тис дітей, серед яких: учні 1-4 класів, учні пільгових категорій та з багатодітних родин, діти, батьки яких задіяні або загинули під час проведення операції об’єднаних сил (АТО). Для майже 16,5 тис криворізьких родин зберігається 50% оплата вартості харчування в дошкільних закладах міста», - сказав мер.

У наступному році діти 17 пільгових категорій матимуть можливість оздоровитися за кошти міського бюджету в комунальних дитячих оздоровчих таборах. Також,  у кожному районі міста планується придбання дитячих та спортивних майданчиків для дітей з особливими потребами.

«Крім допомоги, на яку хворі мають право на рівні з усіма мешканцями, місто виділяє додаткові кошти на їх лікування та на вирішення соціально-побутових питань. І зрозуміло, що такі люди потребують більшої уваги і більшої фінансової підтримки. Звісно, міська влада не може взяти на себе замість держави лікування хворих та турботу про знедолених, але намагається, в рамках свого бюджету, допомогти найбільш вразливим категоріям городян», - сказала Інеса Благун, директор департаменту соцполітики виконкому.

19 листопада 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради