Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Інформаційна підтримка підприємців в умовах карантину

Створено: 2021-10-19 16:24:25Оновлено: 2021-10-19 16:26:12

 (коментує  управління розвитку підприємництва виконкому

Криворізької міської ради)

З метою недопущення виникнення порушень трудового законодавства продовжується виконання превентивних заходів з легалізації «тіньової» зайнятості працівників сфери  малого підприємництва, затверджених рішенням виконкому міської ради  від 12.03.2020 №112.

Упродовж 9-ти місяців 2021 року проведено:

- обстеження 13 тисяч об’єктів бізнесу різного напряму діяльності, в яких проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу серед підприємців та найманих працівників щодо оформлення трудових відносин;

- 32 інформаційні зустрічі з підприємцями в місцях зосередження об’єктів бізнесу в усіх районах міста, за участі представників виконкомів міської ради, районних у місті рад, Криворізького міськрайонного центру зайнятості, відділу забезпечення наповнювання бюджету №4 Головного управління Пенсійного фонду України в районах  м. Кривого Рогу Дніпропетровської області;

- 8 інформаційних зустрічей з випускниками районних закладів вищої, професійно-технічної, загальної середньої освіти на тему: «Легалізація праці – вимога сьогодення!», в яких узяли участь близько 400 випускників.

За результатами спільно проведених превентивних заходів, за звітний період підприємцями офіційно працевлаштовано понад 7,5 тис. найманих працівників, додаткові надходження до бюджетів  усіх рівнів від сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування складають 19,1 млн грн, що на 2,7 млн грн більше у порівнянні з минулим роком.

З метою упередження порушень чинного законодавства про працю та зайнятість  в умовах карантинних обмежень, робота у напряму соціально-економічного захисту найманих працівників продовжується.

До уваги підприємців! З метою  ефективного  забезпечення  суб’єктів підприємницької діяльності  інформаційною допомогою з різних питань, спеціалісти управління розвитку підприємництва та департаменту соціального захисту населення виконкому Криворізької міської ради залучені до роботи Криворізького Центру адміністративних послуг «Віза», а саме: надають підприємцям фахові консультації     з питань дотримання карантинних норм та вимог трудового законодавства, координують вирішення проблемних питань, у тому числі трудових відносин з найманими працівниками в період карантинних обмежень.  

Прийом проводиться у приміщенні Центру адміністративних послуг «Віза»     (пл. Молодіжна, 1), з попередньою реєстрацією на електронну чергу.                                                         

Режим роботи: понеділок-п’ятниця з 800 до 1530 год., перерва з 1230 до 1300 год.

Контакти управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради:  телефон: 92-02-53; електронна адреса: [email protected].

 

19 жовтня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради