Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Моніторинг задоволеністю мешканців міста медичною допомогою

Створено: 2019-11-18 14:11:49Оновлено: 2019-11-18 14:13:47

Покращення якості надання медичної допомоги є одним з пріоритетних напрямків роботи галузі охорони здоров’я.  Вирішення проблемних питань  при зверненні громадян дозволяє управлінню охорони здоров’я виконкому Криворізької міської ради оперативно приймати управлінські рішення.

За минулий тиждень надійшло 77 звернень.  Зареєстровано 52 звернення  на «Урядову гарячу лінію», 10 звернень на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації», 15 звернень громадян.

Причини звернень:

-         забезпечення пільговими медикаментами – 10;

-         обстеження та лікування  - 64. Питання стосуються надання медичної допомоги, госпіталізації, обстеження та інше;

-         експертні питання – 1 (МСЕК);

-         з інших питань – 2.

Всі звернення були первинними, тобто з вказаних питань раніше не звертались.

         Окрім того, фахівцями  управління охорони здоров’я на особистих прийомах було прийнято 15 мешканців м. Кривий Ріг з приводу надання медичної допомоги, безкоштовного зубопротезування пільгових категорій, виділення коштів для закладів охорони здоров’я на придбання дороговартісних приладів медичного призначення та інше.

18 листопада 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради