Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Юрій Вілкул: кожен службовець – від моїх заступників до працівників райвиконкомів – повинен особисто контролювати заявки криворіжців і допомагати в їх вирішенні.

Створено: 2020-09-15 14:32:37Оновлено: 2020-09-15 15:07:40

На оперативній нараді з керівництвом виконкомів міської та районної у місті рад Юрій Вілкул проаналізував перші результати роботи Контакт-центру з мешканцями.

Проєкт міського голови Юрія Вілкула «Контакт-центр м. Кривий Ріг» 1520 перший тиждень працював з мешканцями, хоча і у тестовому режимі.

Операторами прийнято 434 заявки від мешканців, громадських організацій, органів самоорганізації населення і депутатів місцевих рад. Більше половини заявок голосових – направлено за телефонами 1520, 499 -15 -20, хоча можливостями електронних заявок скористалося більше 40% заявників. Переважна кількість заявок від жінок, а їх щільність по районах така: найбільше від мешканців Саксаганського району, найменше – у Довгинцівському .

Міський голова Юрій Вілкул надав доручення своїм заступникам, головам районних у місті рад особисто контролювати стан розгляду заявок мешканців від простих, які потребують лише роз’яснень, до складних, наприклад, пов’язаних з асфальтуванням доріг, тротуарів, ремонтом мостів, тощо.

Що турбувало криворіжців?

У сфері житлово-комунального господарства – робота управителів з надання послуг, встановлення нових знаків безпеки дорожнього руху, відкриті люки та непрацюючі ліфти розкопки після проведення ремонтних робіт та будівництва.

У сфері соцзахисту – мешканці с. Лозуватки, яке не відноситься до Кривого Рогу, хочуть соцдопомоги, програму якої затверджено нашою Криворізькою міськрадою;  багатодітні матері – матеріальної допомоги, але 22% тих, хто її не отримав, до цих пір не зареєстрували місце проживання дітей і через це не можуть її одержати. А ще – багато заявок з питання роз’яснення правил користування Соціальною карткою криворіжця, яку вже оформило 22,5 тис. мешканців.      

У сфері транспорту і зв’язку – повідомляють про порушення протиепідемічного режиму на маршрутках (пасажири на зупинках та у транспорті без масок) та відсутність реагування на це з боку водіїв, а також проблеми з перевезенням людей маршрутами № 205, 244.   

Складною для мешканців стала проблема перепідписання договорів з сімейними лікарями, у разі кадрових змін в амбулаторіях.

Освітян просять роз’яснити порядок забезпечення підручниками учнів з 5-го класу, скаржаться на велику кількість уроків, незадовільний санітарний стан біля окремих шкіл через смітники, створені самими ж мешканцями.

Кожна заявка мешканців ретельно опрацьовується виконавцями (окрім ДТЕК «Дніпрообленерго», ТОВ «Центробуд», які заявили міській владі про самостійну - пряму роботу з мешканцями) та перебуває на контролі у керівництва.

                  

Приємними є подяки міському голові від мешканців за ремонт дороги на пр-ті 200-річчя Кривого Рогу, створення Контакт-центру та успішне управління Криворізькою громадою.

 

«Ми працюємо для людей, щоб у Кривому Розі мешканцям жилось комфортно», - сказав міський голова.

 

15 вересня 2020

© 2009—2020, Виконком Криворізької міської ради
Розробка сайту Perekrestok.agency