Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Як внести зміни до паспорта громадянина України у вигляді ID-картки. Роз’яснює Міграційна служба України

Створено: 2019-05-15 15:29:07Оновлено: 2019-05-15 15:35:01

З 2016 року в Україні запроваджено паспорт громадянина України у формі ID-картки, який містить безконтактний електронний носій.

Візуально ID-картка містить всю необхідну для посвідчення особи інформацію:

 прізвище, ім’я та по батькові;

 фото обличчя;

 дату і місце народження;

 реєстраційний номер платника податку (ІНН);

 дату видачі і термін дії паспорта.

 

Цих відомостей цілком  достатньо для використання у будь-якій життєвій ситуації.

На безконтактний електронний носій ID-картки вноситься все те саме, що й візуально можна побачити на картці, проте додається додаткова інформація, яка може змінюватися без перевидання самого документа. Це інформація про

 зареєстроване місце проживання або місце перебування,

 сімейний стан.

 

Змінну інформацію з електронного чіпа можна зчитати за допомогою спеціальних пристроїв, якими поступово устатковуються державні установи, органи місцевого самоврядування, банки.

 У разі зміни місця проживання чи місця перебування  відповідна інформація без потреби заміни паспорта  вноситься на електронний носій у  хронологічному порядку на підставі довідки про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, що видається особі органом реєстрації. При цьому видалення, заміна, виправлення внесеної інформації до безконтактного електронного носія відповідно до рекомендацій ІСАО та забезпечення безпеки документів є не можливим.

Такі відомості вносяться безкоштовно.

Як роз’яснила Міграційна служба України, внесення відомостей про реєстрацію чи зняття з реєстрації місця проживання до безконтактного електронного носія та до Єдиного державного демографічного  реєстру вноситься будь-яким територіальним підрозділом ДМС, у тому числі й у будь-якому територіальному підрозділі ДМС у м. Кривому Розі.

При зверненні необхідно надати:  ID-картку, PIN-коди (PIN1 та PIN2) PUK-коди (PUK-1 та PUK-2) доступу до даних паспорту, довідку про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13).

 Нагадуємо! За рішенням Криворізької міської ради від 31.03.2016 № 381 повноваження у сфері реєстрації місця проживання делеговані  виконкомам районних у місті рад, а в них створені сучасні «офіси прописки».

  Шановні криворіжці!

 

Ви маєте змогу замовити послугу з оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки (у тому числі замість втраченого або викраденого) у Центрі адміністративних послуг «Віза».

                                                              

 Для доступності отримання послуг з оформлення біометричних паспортів   забезпечено функціонування  паспортних офісів Центру «Віза» у всіх районах міста. А завдяки сервісу попередньої електронної реєстрації, вам не доведеться гаяти час на очікування черги.

 

 

#ВсеБудеЦНАП!

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected]

http:// viza.kr.gov.ua

15 травня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради