Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Прес-реліз

Створено: 2010-04-14 05:54:57Оновлено:

13 квітня 2010 року у прес-центрі виконкому Криворізької міської ради відбулася прес-конференція із начальником відділу з питань захисту прав споживачів виконкому міськради Олександром Катриченком. На прес-конференції розглядалося питання щодо захисту прав споживачів у сфері фінансових послуг.

О.Катриченко повідомив, що за I кварталі 2010 року до відділу звернулося понад 600 мешканців з питань захисту своїх прав споживача.

За словами О.Катриченка звернення, загалом, надходять з питань придбання товарів неналежної якості. Так, 70 % скарг припадають на такі товари, як: побутова техніка, мобільні телефони, вироби медичного призначення, одяг, взуття, тощо. 25 % скарг надходить з отримання споживачами неякісних побутових, ремонтно-будівельних, комунальних послуг, зокрема енерго- і теплопостачання), послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій, з встановлення метолопластикових виробів, незаконного встановлення дверей та домофонів, з порушення умов договорів. Скарги з інших питань складають 5%. За результатами розгляду звернень громадян у I кварталі поточного року споживачам за придбані неякісні товари та послуги суб’єкти господарювання повернули кошти на суму понад 26 тис.грн., замінили неякісні товарів на суму 21 тис. грн., виконали роботи на суму понад 11 тис.грн.

Однак О. Катриченко наголошує, що багато питань у споживачів виникає з причини відсутності у населення необхідних знань та достовірної інформації про свої права та обов’язки. А основною проблемою під час розгляду звернень залишається відсутність розрахункових документів у споживачів або неналежне оформлення документів, особливо стосовно замовлення побутових послуг. В деяких випадках договори про виконання робіт без зазначення термінів виконання, а у разі виготовлення речі – без оформлення відповідних ескізів, розмірів, кольору та матеріалів.

О.Катриченко зауважив, що окремої уваги заслуговує питання проведення незалежних експертиз у Кривому Розі, які організовуються суб’єктами господарювання та споживачами з метою досудового вирішення питання. Як свідчить статистика, у деяких випадках через відсутність нормативних документів в Україні взагалі неможливо провести дослідження на предмет наявності або відсутності недоліків у товарі. Наразі це питання знаходиться на детальному вивченні у відділі з питань захисту прав споживачів виконкому Криворізької міської ради.

На прес-конференції О. Катриченко заявив, що з метою запобігання порушення у сфері захисту прав споживачів всі мешканці міста можуть звертатися із поточними запитаннями за телефоном 493-04-76. О.Катриченко запевнив, що його двері завжди відчинені для криворіжців, у яких виникли питання стосовно своїх прав та обов’язків споживача.


© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради