Офіційний веб-сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

«Круглий стіл» для клієнтів Центру адміністративних послуг «Віза» щодо нового механізму надання субсидій

Створено: 2019-09-10 16:15:02Оновлено: 2019-09-10 16:19:54

(коментує департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради)

Забезпечення надання якісних та доступних соціальних послуг мешканцям міста, створення ефективної системи зворотного зв’язку, є одним з основних завдань міської влади.

Для досягнення цієї мети у виконкомі міської ради запроваджуються різні форми роботи. Однією з таких форм є проведення промо-акцій, «круглих столів», зустрічей з громадськими організаціями.

10.09.2019 для клієнтів Центру адміністративних послуг «Віза» проведено «круглий стіл» щодо нового механізму надання субсидій, який запроваджується з 01.10.2019, та користування калькулятором субсидій.

Під час зустрічі звернуто увагу відвідувачів Центру на основні зміни в порядку призначення та виплати житлових субсидій у новому опалювальному сезоні, наголошено на необхідності своєчасної та в повному обсязі оплати використаних житлово-комунальних послуг, надані відповіді на поставлені запитання.

Клієнти Центру одержали буклети щодо нових правил отримання житлової субсидії

 

Наголошено, що більш детальну інформацію стосовно порядку призначення субсидії, а також будь яких питань соціального захисту можна отримати у спеціаліста департаменту соціальної політики виконкому міськради, який щодня веде прийом в Центрі «Віза» (робоче місце 39), або телефоном  «гарячої» лінії  097-027-26-24.

 

Ми працюємо для мешканців міста і завжди готові до співпраці.

 

Ваші зауваження та пропозиції просимо надавати  за електронною адресою:e-mail:upszn@kr.gov.ua

 

Контакти департаменту соціальної політики:

тел. (0564)74-72-77, 097-027-26-24

адреса: пр. Металургів, 36б

 

10 вересня 2019

© 2009—2019, Виконком Криворізької міської ради