Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2017-10-23 16:05:10


 

 І Н Ф О Р М А Ц І Я
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
у виконкомах  міської та районних у місті рад
за 9 місяців  2017 року

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації від 15.02.2008 № Р-54/0/3-08 та від 16.02.2016 № Р-65/0/3-16, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне виконання питань, порушених у зверненнях.

За 9 місяців 2017  року  виконкомом  Криворізької  міської  ради розглянуто  10296  звернень  громадян,  а   виконкомами  районних у місті рад – 7034.

Із   загальної   кількості   звернень  (17330)   письмових   надійшло – 12864 (74,2%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 4466 (25,8%).

Протягом 9 місяців 2017 року на «прямий телефон» міського голови звернулося 1578 мешканців  (на 436 звернень заведено реєстраційно-контрольні картки).

Із  загальної  кількості  звернень  громадян  колективні  складають     5,0% (860), повторні – 0,2%.

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 18616 питань.

Аналіз звернень свідчить, що найбільшою є кількість звернень з питань соціального захисту населення  – 40,8% (7588), від загальної кількості (17330). Значна кількість звернень надійшла з питань комунального господарства – 36,1% (6723) , аграрної  політики і земельних відносин – 4,7% (878),  житлової політики – 3,7% (690), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2,3 % (430),  освіти, навчання, виховання дітей та молоді, роботи навчально-виховних закладів – 2,2% (411), роботи  місцевих  органів  влади  та  органів місцевого  самоврядування – 1,3% (246), питання транспорту – 1,1% (205),  промисловості,  будівництва – 1,0% (192), охорони здоров’я – 0,9% (169), питання  зв’язку – 0,6% (117), праці  і  заробітної   плати – 0,6% (110), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 0,2% (31), повернення грошових заощаджень та вкладів – 0,001% (1),  інші питання – 825.

Із загальної кількості звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло 7648 звернень, інвалідів, учасників війни, бойових дій – 4179, членів багатодітних сімей, одиноких матерів –  365.

Керівниками  виконкомів міської ради та районних у місті рад було проведено 228 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

Проводяться сходи, інформаційні зустрічі з мешканцями міста за участі керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг. За 9 місяців поточного року було проведено 279 сходів та 94 інформаційних зустрічі.

Згідно із затвердженим графіком було проведено 75 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

За  9 місяців  поточного року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 9 разів  на засіданнях виконкомів міської та районної у місті рад.

Від контакт-центру «Гаряча  лінія голови облдержадміністрації»   надійшло 6112 звернень (6162 питання). 73,8% (4546) складають питання комунального господарства.

Від державної установи "Урядовий контактний центр" за 9 місяців поточного року надійшло  9369 звернень (9411 питань). 59,2% (5571) від загальної кількості питань складають питання комунального господарства.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті виконкому міської ради в мережі Інтернет.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

 Управління по роботі зі
зверненнями громадян
виконкому міської ради

 

© 2009—2017, Виконком Криворізької міської ради