Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2017-05-15 16:43:02


 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

у виконкомах  міської та районних у місті рад

у І кварталі 2017 року

 

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення  питань, порушених у зверненнях.

За І квартал 2017 року виконкомом  Криворізької  міської ради розглянуто  4122  звернення громадян, а  виконкомами районних у місті рад – 2314.

Із загальної кількості звернень (6436) письмових надійшло – 4768 (74,1%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 1668 (25,9%).

Протягом І кварталу 2017 року на «прямий телефон» міського голови звернулося 585 мешканців (на 169 звернень заведено реєстраційно-контрольні картки). Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 4,3 % (274), повторні – 0,1% (7).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 6804 питання.

Найбільшою є кількість звернень з питань соціального захисту населення – 2937 (43,2% ) від загальної кількості.  Значна кількість звернень надійшла з питань комунального господарства – 2236 (32,9%), аграрної  політики і земельних відносин – 330 (4,9%), житлової політики – 284 (4,2%), освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 159 (2,3%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 151 (2,2%), питання транспорту і зв’язку – 141 (2,1%), діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 78 (1,1%), охорони здоров’я – 62 (0,9%), промисловості, будівництва, паливно-енергетичного комплексу, науково-технічного прогресу – 55 (0,8%), праці і заробітної   плати – 45 (0,7%), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 6 (0,1%), повернення грошових заощаджень та вкладів – 1 (0,01%), інші питання – 319.

Із загальної кількості звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло - 2870 звернень, інвалідів, учасників війни, бойових дій – 1686, членів багатодітних сімей, одиноких матерів –  128.

Керівниками  виконкомів міської ради та районних у місті рад було проведено 77 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

За І квартал 2017 року було проведено 63 сходи та 38 інформаційних зустрічей за участі керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг. 

Згідно із затвердженим графіком було проведено 27 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

За  І квартал 2017 року питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 8  разів  на засіданнях виконкомів міської та  районної у місті ради.

Від контакт-центру «Гаряча  лінія голови облдержадміністрації»  надійшло 1950 звернень. 71,0% (1405) складають питання комунального господарства.

Від державної установи "Урядовий контактний центр" за І квартал 2017 року надійшло  2954 звернення. 63,6% (1880) від загальної кількості питань складають питання комунального господарства.

До Криворізької міської ради та районних у місті рад за І квартал 2017 року надійшло 20 електронних петицій. Одна набрала необхідну кількість підписів і була розглянута на засіданні Криворізької міської ради. Заявнику була надана відповідь. По іншим петиціям зараз триває збір підписів.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті виконкому міської ради в мережі Інтернет.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад. 

Управління  по  роботі  зі

зверненнями  громадян

 


© 2009—2017, Виконком Криворізької міської ради