Офіційний сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2018-01-03 10:41:04


 

 ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
у виконкомах  міської та районних у місті рад
за 2017 рік

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення  питань, порушених у зверненнях.

За  2017 рік виконкомом  Криворізької  міської ради розглянуто  11676  звернень громадян, а  виконкомами районних у місті рад – 9668.

Із загальної кількості звернень (21344) письмових надійшло – 17740 (83,1%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 3604 (1,96%).

Протягом 2017 року на «прямий телефон» міського голови звернувся 2191 мешканець (на 659  звернень заведено реєстраційно-контрольні картки). Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 5,2 % (1217), повторні – 0,3% (60).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 23135 питань.

Найбільшою є кількість звернень з питань соціального захисту населення – 42,8% (9895) від загальної кількості.  Значна кількість звернень надійшла з питань комунального господарства – 33,6%  (7775),  аграрної  політики і земельних відносин – 5,1% (1189), житлової політики – 3,9% (904), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2,4% (565), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 1,7% (403), питання транспорту і зв’язку – 1,5% (357),  діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 1,3% (287),  державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 1,2% (268), освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 0,9% (198), охорони здоров’я – 0,8% (189), праці і заробітної   плати – 0,5% (116), екології та природних ресурсів – 0,4 (88), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 0,2%(36), фінансової, податкової, митної політики – 0,1 (14), інші питання – 851.

Із загальної кількості звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло - 9410 звернень, інвалідів, учасників війни, бойових дій – 6912, членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 473.

Керівниками  виконкомів міської ради та районних у місті рад було проведено 306 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

За 2017 рік було проведено 372 сходи та 134 інформаційні зустрічі за участі керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг. 

Згідно із затвердженим графіком було проведено 105 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

За  2017  рік питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 10  разів  на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

До Криворізької міської ради та районних у місті рад за 2017 рік надійшло 66 електронних петицій, три набрали необхідну кількість підписів. Від громадського об’єднання отримано 20 петицій, які набрали необхідну кількість голосів. Всі петиції, які набрали необхідну кількість голосів, були розглянуті міською радою.

За 2017 рік до Криворізької міської ради та районних у місті рад   надійшло 840 електронних звернень.

До Криворізького  ресурсного центру надійшло 4954 звернення громадян, які були розглянуті в установлений термін згідно з чинним законодавством.

Від контакт-центру «Гаряча  лінія голови облдержадміністрації»  надійшло 8459 звернень. 76,5% (6528) складають питання комунального господарства.

Від державної установи "Урядовий контактний центр" за 2017 рік надійшло  13228 звернень. 70,7% (9406) від загальної кількості питань складають питання комунального господарства.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті виконкому міської ради в мережі Інтернет.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.


Управління по роботі
зі  зверненнями громадян

 


© 2009—2018, Виконком Криворізької міської ради