Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу управління

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2017-01-20 09:54:21


 

ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи зі зверненнями громадян
у виконкомах  міської та районних у місті рад
у 2016  році

Керуючись Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, міського голови та голів райрад виконкоми міської ради та районних у місті рад спрямовують свою роботу на реалізацію конституційного права кожного громадянина на особисте звернення до органів місцевого самоврядування, дотримання строків розгляду та якісне вирішення  питань, порушених у зверненнях.

За  2016 рік виконкомом  Криворізької  міської ради розглянуто  13814  звернень громадян, а  виконкомами районних у місті рад – 10893.

Із загальної кількості звернень (24707) письмових надійшло – 20110 (81,4%), на особисті прийоми керівників міської ради та голів районних у місті рад – 4597 (18,6%).

Протягом 2016 року на «прямий телефон» міського голови звернулося 2472 мешканця (на 530  звернень заведено реєстраційно-контрольні картки). Інші були вирішені в оперативному порядку або заявникам надано роз’яснення.

Із загальної кількості звернень громадян колективні складають 8,7 % (2148), повторні – 0,2% (58).

У зверненнях, які надійшли до органів місцевого самоврядування, порушено 27227 питань.

Найбільшою є кількість звернень з питань комунального господарства – 35,6% (9691) від загальної кількості.  Значна кількість звернень надійшла з питань соціального захисту населення – 34,2%  (9323),  аграрної  політики і земельних відносин – 7,6% (2063), житлової політики – 6,4% (1747), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2,7% (731), питання транспорту і зв’язку – 2,1% (584), діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 1,8% (486);  сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 1,5% (402),  охорони здоров’я – 1,0% (281), праці і заробітної   плати – 0,9% (251), освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 0,8% (222), державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 0,7% (200), екології та природних ресурсів – 0,2 (61), діяльності політичних партій, профспілок, релігійних та інших громадських організацій – 0,2%(42), фінансової, податкової, митної політики – 0,1 (32), діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,01 (6), інші питання – 1105.

Із загальної кількості звернень від ветеранів праці, пенсіонерів надійшло - 10559 звернень, інвалідів, учасників війни, бойових дій – 6103, членів багатодітних сімей, одиноких матерів –  659.

Керівниками  виконкомів міської ради та районних у місті рад було проведено 379 виїзних прийомів за місцем роботи та проживання громадян.

За 2016 рік було проведено 373 сходи та 157 інформаційних зустрічей за участі керівників структурних підрозділів виконкомів міської та районних у місті рад, керівників підприємств-надавачів послуг. 

Згідно із затвердженим графіком було проведено 260 перевірок додержання законодавства про звернення громадян. При проведенні перевірок керівникам та посадовим особам надавалася методична і практична допомога.

За  2016  рік питання роботи зі зверненнями громадян заслуховувалися 10  разів  на засіданнях виконкомів міської та районних у місті рад.

Від контакт-центру «Гаряча  лінія голови облдержадміністрації»  надійшло 9290 звернень. 74,0% (6953) складають питання комунального господарства.

Від державної установи "Урядовий контактний центр" за 2016 рік надійшло  14261 звернення. 68,5% (9761) від загальної кількості питань складають питання комунального господарства.

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті виконкому міської ради в мережі Інтернет.

Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у виконкомах міської та районних у місті рад.

Управління  по  роботі  зі
зверненнями  громадян

 


© 2009—2017, Виконком Криворізької міської ради