Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

КРИВБАСВОДОКАНАЛ: ЗВОРОТНІЙ ЗВ`ЯЗОК ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ПОСЛУГ

Створено: 2017-08-09 12:01:47Оновлено: 2017-08-09 12:04:36

У виконкомі міської ради 18 липня 2017 року для суб`єктів господарювання проведено Виставку послуг комунального підприємства «Кривбасводоканал». Представники Кривбасводоканалу презентували своє підприємство, знайомили зі спектром послуг, відповідали на актуальні питання. Під час Виставки підприємцями було висловлено ряд  пропозицій та зауважень  щодо роботи підприємства, перешкод у їх діяльності (вимоги по встановленню лічильників у т.ч. із водовідведення;  перевірки, культура обслуговування, якість води, робота аварійних служб, тощо).

На сьогодні:

- КП “Кривбасводоканал”, як було й обіцяно, розроблено Регламент публічних послуг, які надаються суб’єктам господарювання міста Кривого Рогу в Центрі обслуговування абонентів та Центрі  адміністративних послуг “Віза”, що надаватимуться за принципом “єдиного вікна”.

- Підприємством забезпечено щоденний контроль якості питної води в системі водопостачання міста, який здійснюється по всьому шляху надходження води від насосних фільтрувальних станцій до кранів споживачів, про це не рідше 1 (одного) разу на  квартал, публікуються звіти на офіційному сайті  підприємства, а також розміщено інформацію – роз’яснення щодо методики та правових підстав виконання нарахувань за додатковий обсяг стічних вод, що утворюються за результатами випадіння опадів.

- Внесено зміни до штатного розпису та графіку робочих днів Центру обслуговування абонентів (50027, м. Кривий Ріг, вул. Єсеніна, 6 «А») з понеділка по суботу включно з 8.00 до 18.00 години без перерви на обід.

- Розширено сервіси підприємства, зокрема:

  • створено електронний кабінет Споживача з цілодобовим доступом до інформаційних даних, та можливість направляти звернення на електронну адресу Кривбасводоканалу: kvk.kanc@gmail.com або безпосередньо на офіційний сайт КП «Кривбасводоканал»: http://kp-kvk.dp.ua;
    • реалізовано можливість отримати консультацію через Skype, попередньо записавшись за телефонами (0564)99-15-75; (067)659-15-75.
    • на своїй сторінці  у Facebook Кривбасводоканал повідомив про поновлення роботи телефонних ліній.

Гострою проблемою, яка порушувалась на Виставці було встановлення лічильників за межами підприємств та лічильників на стоки. Тому, з метою одержання роз`яснень з  даного  питання, виконкомом міської ради направлено звернення до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України щодо правомірності, законності дій надавача послуг у сфері водопостачання та водовідведення по обов`язковості переносу вузлів обліку за межі території об`єкта господарювання, механізму визначення порядку такого переносу. І на сьогодні – відповіді не одержавно. Згідно з Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населенних пунктах України передбачено, що облік відпущеної питної води та прийнятих стоків здійснюється виробником і споживачами засобами вимірювальної техніки, які занесені до Державного реєстру або пройшли метрологічну атестацію.

Суб`єктами господарювання (Ломаченко С.В., Трофіменко О.О., Баранова М.О., Боковенко І.А., Віляєв Є.К., Пантелєймонова Л.З.) піднімалось питання щодо порушення Кривбасводоканалом правил благоустрою після проведення ремонтних робіт. Інспекцією з благоустрою виконкому міської ради в період з 21 - 27 липня розглянуто скарги, озвучені під час проведення заходу, та виявлено порушення об`єктів благоустрою, внаслідок чого складено приписи про усунення розкопів та приведення їх в належний стан за адресами: перехрестя вулиць Г. Романової та П. Мирного; 5 міська лікарня; вул. Співдружності, 98;     вул. Січеславська, 11; пл. 30-річчя Перемоги, 1А; вул. С. Перовської, 5А; бульвар  М. Василевського, 1-3. Дане питання знаходиться на контролі в інспекції з благоустрою.

Разом з тим, вважаємо, що цих заходів край недостатньо, бо за даними інтерактивного опитування «Активний громадянин» на офіційній сторінці виконкому міської ради в мережі Інтернет роботу підприємства оцінено споживачами (суб’єктами господарювання, громадянами) лише на 3,18 (за п’ятибальною шкалою). Багато претензій до підприємства є і у членів міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва (озвучено на засіданні, яке проводилось 1 серпня поточного року).

Отже, робота з підвищення клієнтоцентричності має продовжуватись.

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail:
viza@kr.gov.ua


 

09 серпня 2017

© 2009—2017, Виконком Криворізької міської ради