Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Для зручності криворіжців розпочав роботу вже третій офіс для реєстрації місця проживання (адреса, фото)

Створено: 2016-12-07 12:17:07Оновлено: 2016-12-07 14:00:52

Міський голова Юрій Вілкул поставив завдання для зручності криворіжців відкрити в кожному районі міста офіси реєстрації місця проживання. Центрально-Міський - третій район, де почав працювати такий офіс.

Перші два офіси   створені в Саксаганському та Інгулецькому районах. Крім реєстрації місця проживання в них працюють підрозділи міського Центру надання адміністративних послуг. Зокрема, тут можна провести реєстрацію бізнесу, нерухомості, оформити дозвільні документи з підприємництва, вирішити паспортні питання. Менш ніж за п'ять місяців в районних офісах отримали послуги понад 85 тис. чоловік.

Відвідувачі відзначають високу якість обслуговування, відсутність черг (записатися можна за телефоном), зручну транспортну розв'язку - до найближчої зупинки не більше п'яти хвилин. Один з перших відвідувачів нового офісу в Центрально-Міському районі Андрій Якимаха сказав: «Дуже сучасний гарний ремонт зробили. Працює ввічливий і грамотний персонал - детально все пояснюють і що важливо – не потрібно  далеко їхати і стояти в чергах».

Роботу відділу з реєстрації місця проживання проконтролював міський голова Юрій Вілкул. Він зазначив: «У 2016 році функції міграційної служби з питань реєстрації були передані органам місцевого самоврядування. Фахівці детально вивчили це питання і, в першу чергу, враховували потреби людей. Створюючи такі офіси у районах, я поставив завдання зробити процес отримання та надання адміністративних послуг для городян максимально простим і доступним».

У приміщенні (вул. Староярмаркова,44; тел. 90-21-83) за кошти міського бюджету виконаний ремонт, закуплене спеціальне обладнання, оргтехніка, меблі, проведений інтернет, була обладнана ігрова кімната для малюків.

Завідуюча відділом реєстрації Тетяна Скрига сказала: «Завдяки підтримці міста створені всі необхідні умови, як того вимагає закон, для захисту персональних даних. Було придбано спеціальне обладнання для роботи з електронними паспортами, обладнана архівна кімната, у приміщенні ведеться відеоспостереження. Потурбувалися також про відвідувачів з обмеженими можливостями. Для них обладнано пандус, а також передбачені зручності у кімнатах гігієни».

Відділ прописки також видає довідки про реєстрацію місця проживання, місцезнаходження, зняття з реєстрації. Крім того, у будівлі знаходиться районний  підрозділ Центру адмінпослуг.

Наступний відділ реєстрації буде відкрито у Довгинцівському районі.

За завданням міського голови робота з підвищення доступності послуг для криворіжців проводиться системно. Вже у грудні планується отримання Мобільних офісів, які будуть працювати у віддалених районах і житлових масивах Кривого Рогу. На грудневій сесії міськради буде представлена «Програма нових технологій муніципального менеджменту», яка передбачає переведення більшості адміністративних послуг в електронну форму.


 


07 грудня 2016

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради