Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Рейтинг ефективних механізмів зворотнього зв’язку влади з громадою

Створено: 2017-12-04 14:18:07Оновлено: 2017-12-04 14:21:57

Реформа адміністративних послуг є стрімкою і водночас результативною, а 2017 рік в Центрі адміністративних послуг «Віза» - став роком клієнтоорієнтованості! Сервіс «Активний громадянин» на сайті виконкому Криворізької міської ради було запроваджено за ініціативи міського голови Ю.Г. Вілкула, підтримано Криворізькою міською радою (рішення від 21.12.2016 № 1200 «Про затвердження Програми розвитку нових технологій муніципального менеджменту в Центрі адміністративних послуг та його територіальних підрозділах на 2017 – 2019 роки») з 1 липня 2017.

Щомісяця Центр «Віза» досліджує та аналізує думки наших мешканців для підвищення рівня клієнтоцентричності. Ми ретельно вивчаємо побажання активних криворіжців для втілення їх у життя, а також уважно прислухаємось до зауважень!

Саме тому у листопаді активні громадяни визначили рейтинг ефективних механізмів зворотнього зв’язку влади з громадою:

Дякуємо шановні криворіжці за активну позицію та відвертість!

З 2017 року виконком Криворізької міської ради перший і поки єдиний в Україні почав запроваджувати «пакетні послуги» за «життєвими ситуаціями». І тому, в завершенні 2017 року, ми пропонуємо Вам визначити ефективність «пакетних послуг», яких на сьогодні вже 9!

Наскільки ефективними на Вашу думку є «пакетні послуги» за «життєвими ситуаціями» (від 1 до 5 балів):

  1. Перші документи новонародженої дитини
  2. Документи багатодітної родини
  3. Новий суб`єкт – новий об`єкт
  4. Розміщення зовнішньої реклами
  5. Втрата близької людини
  6. Втрата документів
  7. Зміна імені
  8. Оформлення документів спадкоємця
  9. Зміна місця проживання

Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]

04 грудня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради