Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ЗАТВЕРДЖЕНО НОВИЙ ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЦЕНТРОМ «ВІЗА»

Створено: 2017-10-20 13:56:51Оновлено: 2017-10-20 14:01:12

Відповідне рішення прийнято на сесії міськради 09.10.2017. Їх  96  та 7 «пакетних» за життєвими ситуаціями (до речі - пакетні послуги ЦНАПу «Віза» поки є пілотними в Україні).  Серед суб’єктів надання адмінпослуг – Головне управління Державної міграційної  служби України у Дніпропетровській області; Управління Державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області, Криворізьке міське управління Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Дніпропетровській області, Управління патрульної поліції в місті Кривий Ріг Департаменту патрульної поліції МВС України, відділ у Криворізькому районі головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області та органи місцевого самоуправління Кривого Рогу.

Рішенням затверджено чіткі регламенти  надання цих послуг з посиланням на нормативно-правові акти України та механізм їх надання – через Центр, його територіальні підрозділи та виїзне обслуговування заявників.

З попереднього переліку послуг виключено:

  • адмінпослуги Дніпропетровської ОДА-через те що, облдержадміністрація погодила обслуговування заявників – криворіжців лише  безпосередньо через ОДА та 2 ЦНАПи, розміщених в м. Дніпро – хоча це дуже  незручно для наших мешканців.
  • адмінпослуги Держпродспоживслужби – тому що, ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області офіційно повідомило про те, що всі адміністративні послуги суб’єктам звернень на території Дніпропетровської області, визначені діючими нормативними документами, надаються виключно зазначеним управлінням в м.Дніпро.

Довідково: Крім адміністративних  ЦНАП «Віза» надає ще 92 публічних послуги, перелік яких постійно розширюється, враховуючи побажання наших мешканців. Працюємо над двома новими «пакетними послугами»: «Зміна місця проживання» та «Оформлення спадщини».

З січня  2017  виконком Криворізької міської ради  першим і поки єдиним в Україні почав запроваджувати «пакетні послуги» за життєвими ситуаціями. Сьогодні їх 7:

  • «Народження дитини»
  • «Втрата близької людини»
  • «Документи для багатодітної сім’ї»
  •  «Новий суб’єкт-новий об’єкт»
  • «Розміщення зовнішньої реклами»
  • «Втрата документів»
  • «Зміна імені»

Найбільшою популярністю у криворіжців  користуються  2:

  • «Народження дитини»
  • «Втрата близької людини»

Вони доступно і просто допомагають мешканцям у відповідних клопотах - готові пакети  документів готуються протягом 5 днів.

За побажаннями мешканців  та депутатів, міського голови Ю.Г. Вілкула ЦНАП «Віза» розпочав  підготовку 2-х нових «пакетних послуг» «Зміна місця проживання»,  «Оформлення спадщини». Ми маємо намір скоротити витрати часу, коштів та нервів земляків у цих також актуальних життєвих ситуаціях, а тому  запрошуємо небайдужих і активних опрацювати цій «пілот» разом  з нами для затвердження на черговому засіданні виконкому міськради.

Наши контакти для пропозицій:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]

Ми працюємо для Вас!
Наша якість – Ваша довіра!


 

20 жовтня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради