Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ПРО СПРОЩЕННЯ ПРОЦЕДУР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ З ПИТАНЬ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ ТА МІСТОБУДУВАННЯ

Створено: 2018-03-19 10:54:38Оновлено: 2018-03-19 10:55:29

На засіданні виконкому Криворізької міської ради 14 березня 2018 року було ухвалено рішення,  яким затверджено новий зміст «дорожніх карт» для землекористувачів, що оформлюють документи на землю через Центр «Віза».

За дорученням міського голови Вілкула Ю.Г., підготовці даного рішення передувало опрацювання питань спрощення процедур доступу криворіжців до земельних ділянок робочою групою за участю депутатів міської ради (постійні комісії міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва; з питань земельних відносин, містобудування), громадських організацій підприємців, землевпорядників та службовців органів місцевого самоврядування.

По процедурам надання: земельних ділянок у постійне користування, оренду, згоди на продаж земельних ділянок, а також внесення змін до договорів оренди земельних ділянок, оформлення дозволів на виготовлення технічної документації із землеустрою - скорочено переліки документів, які необхідно надавати замовникам послуг. Насамперед, із переліків виключено довідки, витяги із реєстрів, які службовці можуть отримувати самостійно, скориставшись відповідними інформаційними ресурсами в державних реєстрах бізнесу, нерухомості, публічної кадастрової карти України, тощо.

Розуміючи, що спростити все до небезпечного рівня неможливо, ми все ж таки продовжуємо роботу з дебюрократизації адміністративних послуг, а тому чекаємо на Ваші пропозиції:

-  гаряча лінія: 0-800-500-459:

- електронна пошта: viza@kr.gov.ua

 Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!

 Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28

e-mail: [email protected]


 

19 березня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради