Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ ПРОДОВЖУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ У ЛЮТОМУ

Створено: 2022-02-18 15:41:13Оновлено: 2022-02-18 15:57:40

 З 14.02.2022 по 18.02.2022 під час онлайн-консультацій у Контакт-центрі 1520 криворіжці мали можливість поставити свої запитання до представників Тернівської, Саксаганської, Довгинцівської та Покровської районних у місті рад, департаменту адміністративних послуг, освіти і науки, управління з питань реєстрації виконкому міської ради.

 14.02.2021  ІРИНА БРИЛЬКОВА - заступник голови Тернівської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради відповідала на запитання мешканців щодо:

- незадовільного опалення  у під’їзді №2 по вул. Володимира Терещенка,21;

- незгоди з нарахуваннями за надані послуги ТОВ «УЮТ-2011» по вул. Новосибірська,13;

- заохочення голів будинкових комітетів по вул. Чарівна, Каштанова, Сергія Колачевського та інших;

- правомірності організації стоянки автомобільного транспорту на території    АТС 36 по вул. Чарівна, 25А;

- незгоди  власників автономного опалення з нарахуваннями за послуги теплопостачання.

 У той же день з 14.00 до 16.00 консультувала мешканців  заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому міської ради ЛОЛІТА КІЙЛО. Під час спілкування були надані відповіді на запитання. 

  • ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ НОВОБУДОВУ У ВИКОНКОМІ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ?

Запланувати похід до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») або до його територіальних підрозділів, взявши із собою:

 Документ, що посвідчує особу заявника (передбачена можливість пред’явлення цифрового е-паспорта з використанням мобільного застосунку «Дія»);

 Ідентифікаційний код (достатньо знати реєстраційний номер облікової   картки платника податків);

Документ про сплату або звільнення від сплати  адміністративного збору за державну реєстрацію прав.

 

Варто наголосити, що для реєстрації новобудови з 25.11.2021 подавати технічний паспорт, документ про прийняття в експлуатацію та про присвоєння об’єкту адреси в паперовій формі, як було раніше, НЕ ПОТРІБНО! Заявнику достатньо знати та зазначити у відповідній заяві реквізити та відомості про реєстраційний номер таких документів, та суб’єкта, який їх видав.

Починаючи з 25 листопада 2021  року державна реєстрація права власності на об’єкт нерухомого майна проводиться виключно за наявності таких відомостей в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДССБ).

Державний реєстратор самостійно в режимі реального часу отримає таку інформацію  з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. За винятком, якщо об’єкту нерухомого майна присвоєно адресу та прийнято в експлуатацію ДО запровадження Єдиної державної
електронної системи у сфері будівництва – в  такому випадку, державний
реєстратор буде перевіряти відомості у їх видавників, шляхом направлення відповідного запиту.

 

  • ДО ЯКОГО ТЕРМІНУ НЕОБХІДНО ПОДАТИ ВІДОМОСТІ ЩОДО АКТУАЛІЗАЦІЇ ВІДОМОСТЕЙ ПРО КІНЦЕВИХ БЕНЕФІЦІАРНИХ ВЛАСНИКІВ?

 

Відомості про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності юридичної особи необхідно подати до 10.07.2022 року.

 

НАГАДУЄМО, ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНО ПОДАТИ:

 

  • заяву щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) - форма 2;
  • структуру власності за формою та змістом відповідно до Наказу про структуру власності;
  • витяг, виписку чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі коли засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;
  • нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента.

 

Також, документи для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи можна направити поштовим відправленням!  В такому випадку справжність підпису заявника на заяві повинна бути нотаріально засвідчена та викладена на нотаріальному бланку (заповнити та роздрукувати дану заяву можна за  посиланням: https://cutt.ly/0yF8XB4 ).

 

  • В ЧОМУ РІЗНИЦЯ МІЖ РЕЄСТРАЦІЄЮ ТА ДЕКЛАРУВАННЯМ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ?

З 1 грудня 2021 року набрав чинності Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг, щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», яким запроваджено інститут декларування місця проживання в електронній формі та відмову від паперових документів, зокрема  довідок для ID-карток та  штампів у паспорті.

 

 

 

15.02.2022 усі  бажаючі  мешканці Саксаганського району спілкувалися з заступником голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради  ТЕТЯНОЮ СІМОНИК щодо:

- облаштування пішохідного переходу  або  встановлення  відповідного знаку по вул. Курчатова,39  навпроти КЗОШ №113;

- асфальтування прибудинкової території, вул. Одеська,28;

- прибирання контейнерного  майданчика, м-н Сонячний,54,     вул. Покровська,32;

- паркування на газонах: м-н Сонячний,41, вул. Генерала Радієвського,4.

 

В той же день з 14.00 до 16.00  на різноманітні питання від мешканців відповідала на онлайн прийомі директор департаменту адміністративних послуг виконкому міської ради ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА.

  • Чи можна обміняти посвідчення водія у Центрі «Віза» («Центрі Дії») під час карантину?

З кінця 2019 року у Головному офісі Центру «Віза» («Центру Дії») на пл. Молодіжній функціонує сервіс «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО», завдяки чому через адміністратора Центру «Віза» («Центру Дії») можна обміняти посвідчення водія без складання іспитів або отримати нове замість втраченого або викраденого.

Алгоритм надання послуги: громадянин звертається до Центру «Віза» («Центру Дії») з відповідним пакетом документів. Адміністратор Центру перевіряє, сканує та передає документи та заяву на отримання послуги до відповідного сервісного центру МВС, де  проводяться передбачені чинним законодавством процедурні питання та надсилає до Центру «Віза» («Центру Дії») рішення стосовно надання або відмови у наданні послуги. Після отримання позитивного рішення, посвідчення виготовляється безпосередньо у Центрі «Віза» («Центрі Дії») та видається замовнику послуги, а у разі відмови у наданні послуги адміністратор роздруковує відповідне рішення, підписує його та видає заявнику.

 

  • Як у Кривому Розі обміняти паспорт громадянина України у вигляді книжечки на ID-картку?

Законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року. Однак передбачено, що обміняти паспорт можна за бажанням власника. Також, ID-картка видається у всіх випадках, коли необхідна заміна паспорта у вигляді книжечки (втрата, крадіжка, псування, зміна прізвища або інших даних власника документа). 

Оформити або обміняти паспорт громадянина України у формі картки можливо незалежно від місця реєстрації, у будь-якому місці на території України. Зокрема у Кривому Розі це можна зробити, звернувшись до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради, територіального підрозділу Державної міграційної служби України або «Паспортного сервісу» Державного підприємства «Документ».

Звертаємо увагу, що паспорт громадянина України у вигляді ID-картки не видається довічно, а має строк дії, а саме:

-          особам віком від 14 до 18 років паспорт видається на 4 роки;

-          особам, старшим за 18 років – на 10 років.

Вартість оформлення при обміні або втраті складає:

-          за звичайною процедурою (не пізніше, ніж 20 робочих днів) – 372 грн;

-          у терміновому порядку (не пізніше 10 робочих днів) – 498 грн. 

 

  • Як працює Центр «Віза»(«Центр Дії») під час карантину?

Оскільки забезпечення зручності для замовників при отриманні послуг є одним із пріоритетних завдань Центру «Віза» («Центр Дії»), крім звичного графіку роботи з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 15.30 (з технічною перервою з 12.30 до 13.00 для вологого прибирання), до Головного офісу Центру «Віза» («Центр Дії»), що розташований на площі Молодіжній, 1, можна звернутися ще й в субботу для отримання послуг із загальних питань, крім паспортних, кваліфікованих довірчих послуг, документів водія, «Картки криворіжця». Крім того, щовівторка у Головному офісі Центру «Віза» («Центр Дії») прийом замовників подовжено до 20.00. Прийом замовників послуг у територіальних підрозділах Центру «Віза» здійснюється з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 15.30, з перервою з 12.30 до 13.00. Тож, плануйте свій візит завчасно та обов’язково реєструйтесь на прийом за допомогою сучасних та зручних електронних сервісів.

         16 лютого 2021 року у Контакт-центрі 1520 онлайн-консультації надавала директор департаменту освіти і науки Тетяна Кріпак. Зокрема, на обговорення винесені питання:


  •  Пробне ЗНО-2022.

Для того щоб знизити рівень тривоги з приводу процедури ЗНО, варто пройти пробне ЗНО.

Такий досвід допоможе ознайомитися з організаційними умовами проведення тестування (з порядком доступу до пункту тестування і робочого місця, особливостями роботи із бланками відповідей тощо), структурою та змістом тестових зошитів, а також з’ясувати рівень своїх навчальних досягнень і, як наслідок, уникнути зайвого хвилювання та зосередитися під час основної сесії саме на виконанні тестових завдань.

Реєстрація для участі у пробному ЗНО-2022 тривала протягом 5-22 січня 2022 року. Не пізніше 10 березня 2022 року в «Особистих кабінетах учасників пробного ЗНО» буде розміщено інформацію про час і місце проходження пробного тестування (запрошення). 

Пробне тестування з української мови, української мови і літератури відбудеться 19 березня, з історії України, з математики, математики (завдання рівня стандарту), з біології, з географії, з фізики, з хімії, а також з іноземних мов (англійської, іспанської, німецької та французької) – 26 березня. У день проведення пробного ЗНО кожен зареєстрований учасник може скласти тест з одного навчального предмета.

Результати пробного ЗНО-2022 для осіб, які введуть свої відповіді на спеціальному сервісі, буде оприлюднено на їхніх інформаційних сторінках 25 березня з української мови, української мови і літератури, 1 квітня – з інших навчальних предметів.

  • Організація та проведення основної сесії ЗНО-2022.

З 01 лютого 2022 року і до 09 березня 2022 року триває реєстрація на участь в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти.

Керівники закладів освіти зможуть подати комплекти реєстраційних документів учнів (слухачів, студентів), які складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО, до 01 березня 2022 року.

Реєстрація випускників 11-х класів відбудеться безпосередньо в закладах загальної середньої освіти, тому, що для одинадцятикласників державна підсумкова атестація проходить виключно у формі ЗНО.

Для випускників минулих років у м. Кривому Розі з 01.02.2022 по 09.03.2022 працюють два консультаційні пункти з питань реєстрації на ЗНО-2022 на базі:

Державний університет економіки і технологій (вул. Медична, 16).

ДВНЗ «Криворізький державний педагогічний університет» (пр. Гагаріна, 54).

Графік роботи пунктів: понеділок – п’ятниця з 0900 до 1700.

Зовнішнє незалежне оцінювання проводитиметься з 23 травня до 15 липня 2022 року (основна та додаткова сесії).

Кожен зареєстрований учасник має право пройти тести щонайбільше з п'яти навчальних предметів за рахунок коштів державного бюджету, та більшу кількість – за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб у встановленому законодавством порядку.

Зовнішнє оцінювання у 2022 році налічуватиме 13 тестувань: українська мова, українська мова і література, історія України, математика, математика (завдання рівня стандарту)*, біологія, географія, фізика, хімія, англійська мова, іспанська мова, німецька мова, французька мова.

* ЗНО з математики (завдання рівня стандарту) здійснюється лише для проведення ДПА (результат тільки за шкалою 1-12 балів); результати зовнішнього оцінювання з математики (завдання рівня стандарту) за рейтинговою шкалою 100-200 балів не встановлюються.

Більш детальна інформація розміщена на сайтах Українського центру оцінювання якості освіти та Дніпропетровського регіонального центру.

         У той же день мешканці Саксаганського району ставили запитання   заступнику  голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради  СЕРГІЮ КРІПАКУ щодо:

- впорядкування приміщення колишнього бомбосховища у підвалі будинку по вул. Покровська,13;

- обрізки дерев  на прибудинкової території вул. Костенка,4;

- знесення фруктових дерев, асфальтування прибудинкової території,   благоустрій спуску від буд №4 до перехрестя вул. Спаська та  пр. 200- річчя Кривого Рогу на мкрн.Ювілейний;

- благоустрою прибудинкової території після ремонтних робіт       АТ «Криворізька теплоцентраль» та з інших питань  життєдіяльності району.

 

17.02.2022 мешканці Довгинцівського району спілкувалися з заступником голови Довгинцівської районної в місті ради з питань діяльності виконавчого органу  НАТАЛЕЮ ГОРБ щодо:

- незгоди з нарахуваннями за послуги теплопостачання

КПТМ "Криворіжтепломережа", вул. Магістральна,23;

- засмічення дворової каналізації, затоплення підвального приміщення вул. Героїв АТО,78;

- незручностей від діяльності маг. «М’ясна мануфактура», пр-т Гагаріна,72;

- неправомірності дій голови ЖБК вул. Незалежності України,19;

- організації сезонної торгівлі овочами на вул. Магістральній.

18.02.2022 на питання мешканців  відповідав заступник голови Покровської районної в місті ради з питань діяльності виконавчих органів   ШВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР щодо:

- щодо незаконно встановленого гаражу на прибудинковій території за адресою: вул.Синьоводська,2;                                       

- побудувати тротуар від вулиці Кропиницького до   вул. Панаса Феденка,6 (КНП «Криворізький перинатальний центр зі стаціонаром” КМР);   

- незадовільний технічний стан зупинки ринок «Габро» (відсутнє скло та лавки).


 

 

18 лютого 2022

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради