Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

РЕЄСТРАЦІЯ НОВОЗБУДОВАНОГО БУДИНКУ У КРИВОМУ РОЗІ – ЦЕ ПРОСТО!

Створено: 2018-05-15 14:53:40Оновлено: 2018-05-15 14:55:26

Будівництво садибного будинку – тривала і кропітка робота, тому досить часто після завершення будівельних та оздоблювальних робіт більшість людей вважають, що прийшов час для відпочинку.

Насправді ж, повноцінна можливість використовувати новобудову за призначенням виникає у забудовника виключно з моменту державної реєстрації права власності на будинок. Адже без відповідних документів, що підтверджують право на нерухомість, будинок може залишитись без водо- та газопостачання, електроенергії, тощо.

У зв’язку з цим виконавчий комітет Криворізької міської ради доводить до відома мешканців міста, які бажають оформити право власності на новозбудований будинок, наступну корисну інформацію.

Зареєструвати право власності на новозбудований об’єкт нерухомості просто, доступно, якісно можна звернувшись до управління з питань  реєстрації виконкому Криворізької міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» чи його територіальних підрозділів, інших акредитованих суб’єктів та надавши:

1)  паспорт або інший документ, що посвідчує особу (пред’являється при поданні заяви);

2)  квитанцію про сплату адміністративного збору;

3)  документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (державний реєстратор отримує відомості з Єдиного реєстру дозвільних документів автоматично за номером відповідного документу);

4)  технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;

5)  документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси;

6)  письмову заяву або договір співвласників про розподіл часток у спільній власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, що набувається у спільну часткову власність);

7)  договір про спільну діяльність або договір простого товариства (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, будівництво якого здійснювалось у результаті спільної діяльності).

Для житлових, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 року, діє спрощена процедура реєстрації.

В такому випадку для державної реєстрації подаються:

1) технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;

2) документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.

УВАГА!

Документ, що підтверджує присвоєння адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано

в Державному реєстрі прав.

У такому разі заявник в поданій заяві обов’язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.

 

Власниками індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, прибудов до них, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р. та розташовані на території сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення погосподарського обліку, може бути подано:

1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт нерухомого майна, у тому числі рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність з погосподарської книги;

2) виписку з погосподарської книги, надану виконавчим органом сільської ради (якщо такий орган не створений, – сільським головою), селищної, міської ради або відповідною архівною установою.

Документи, що подаються для державної реєстрації прав, в подальшому слугуватимуть правовстановлюючими. За результатами проведення державної реєстрації власнику у строк до 5 робочих днів надається витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:

 • Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;    e-mail: [email protected].

 • Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 

15 травня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради