Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Центр «Віза» - якість обслуговування відвідувачів

Створено: 2018-02-14 15:55:42Оновлено: 2018-02-14 16:00:18

Працівники Центру адміністративних послуг «Віза» та його теріторіальних підрозділів успішно пройшли он-лайн навчання за курсом «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг» та отримали сертифікати.

Онлайн-курс підготовлено за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ), та Офісу реформ адміністративних послуг (Проект експертної підтримки врядування та економічного розвитку (EDGE), який впроваджується канадською компанією Agriteam Canada Consulting Ltd.

Основними завданнями запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів є реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні тих, хто звертається; підвищення якості обслуговування і якості послуг, що надаються; створення системи контролю строків і якості надання послуг; організація регулярного «зворотного зв'язку» з відвідувачами. «Єдині вимоги» (Стандарт) рекомендовані до застосування центрами надання адміністративних послуг усіх рівнів в усій України, їх дотримання гарантуватиме, що робота із кожним відвідувачем  буде проведена якісно, а звернення своєчасно опрацьовані.

 Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected]


14 лютого 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради