Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

До уваги криворіжців! Особливості реєстрації земельних ділянок

Створено: 2018-02-14 14:14:22Оновлено: 2018-02-14 14:15:17

Однією з найзатребуваніших послуг, які надаються виконавчим комітетом Криворізької міської ради, як суб’єктом державної реєстрації, є державна реєстрація прав на земельні ділянки.

Звертаємо увагу криворіжців, що державні реєстратори управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради  мають онлайн-доступ до відомостей Державного земельного кадастру за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Так, у разі звернення мешканців, які мають намір подати заяву про державну реєстрацію права власності, оренди, сервітуту, постійного користування земельною  ділянкою, реєстратор, маючи безпосередній доступ до Державного земельного кадастру, користується наявними в ньому відомостями в  процесі здійснення реєстрації, а заявнику – не потрібно надавати державному реєстратору витяг з Державного земельного кадастру.

Слід зауважити, що відомості, отримані державним реєстратором в порядку онлайн-доступу до Державного земельного кадастру, відображують ту саму інформацію, що  міститься у витязі про земельну ділянку, а тому не потребують уточнення чи доповнення шляхом надання додаткових документів.

Взаємодія між Державним земельним кадастром та Державним реєстром речових прав на нерухоме майно є двосторонньою, тобто співробітники Держгеокадастру також мають доступ до реєстру нерухомості, що не лише дозволяє оперативно здійснювати обмін даними, а й вчасно виявляти помилки  у записах про земельну ділянку та виправляти їх ще до проведення реєстраційних дій.

Виконком Криворізької міської ради систематично вживає заходи для зменшення навантаження на замовників послуг, шляхом самостійної взаємодії чиновників між собою, а також шляхом своєчасного інформування громадян про будь-які зміни у процедурі державної реєстрації речових прав.

Звертаємо увагу криворіжців, що з урахуванням налагодженої взаємодії державних реєстраторів з системою Державного земельного кадастру державним реєстратором не може бути відмовлено у реєстрації прав на земельну ділянку у таких випадках:

1) наявності помилки в Державному земельному кадастрі, що виникли після перенесення інформації про земельні ділянки із попередніх інформаційних систем до Державного земельного кадастру (розташування в межах земельної ділянки частини іншої земельної ділянки, невідповідність меж земельної ділянки, зазначених у Державному реєстрі земель, її дійсним межам);

2) невідповідності площі земельної ділянки, зазначеної в Державному реєстрі земель, її дійсній площі у результаті зміни методів підрахунку (округлення);

3) невідповідності відомостей про земельну ділянку в Державному земельному кадастрі відомостям, що містяться в документі, який посвідчує речове право на неї. Така ситуація можлива у разі внесення змін до запису про земельну ділянку або виправлення помилки у відомостях Державного земельного кадастру про земельну ділянку. У такому разі пріоритет мають відомості Державного земельного кадастру;

Також, вважаємо за необхідне звернути увагу мешканців міста на процедуру реєстрації права оренди землі, права постійного користування земельною ділянкою та права сервітуту.

Відносно таких прав діє спрощений порядок подачі заяв шляхом одночасної реєстрації права власності та права користування на такі земельні ділянки без подання відповідної заяви органами місцевого самоврядування чи органами державної влади.

Така можливість спрощує та  пришвидшує процедуру прийому документів, а також усуває бюрократичну складову цього процесу, адже заявникам не потрібно отримувати від органів влади додаткові документи (рішення, довідки тощо) чи довіреності на право діяти від їх імені.

Заявниками у випадку державної реєстрації прав на земельні ділянки державної та комунальної власності можуть бути: особа, яка набула право; сторона правочину, у якої виникло право відповідно до договору, або уповноважені ними особи за довіреністю.

Зареєструвати нерухомість просто, доступно та якісно можна звернувшись до управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» та його територіальних підрозділів.

Ми працюємо для Вас!

Наші контакти:

• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49;   e-mail: [email protected].

• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 


 

14 лютого 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради