Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ АДМІНІСТРАТОРІВ ЦЕНТРУ «ВІЗА» - ЦЕ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Створено: 2017-09-11 16:41:42Оновлено: 2017-09-11 16:44:18

Протягом липня-вересня 2017 року фахівцями Криворізького національного університету для адміністраторів Центру адміністративних послуг «Віза» проведено низку навчальних тренінгів з питань стрес-менеджменту та профілактики емоційного вигорання, ефективної взаємодії з отримувачами послуг.

Під час тренінгів було опрацьовано такі теми:

  • Феномен ділового спілкування, комунікативна компетентність.
  • Управління комунікаціями в організаціях. Вербальна і невербальна комунікативна взаємодія.
  • Діалогічна концепція ділового спілкування керівника й підлеглого. Правила спілкування основних суб`єктів Центру.
  • Етика ділового спілкування. Комунікативно-інформаційна культура державного службовця.
  • Людина в системі організаційної поведінки. Управління поведінкою адміністратора організації.

Розглянуті питання надають можливість вдосконалювати управлінські навички керівників та вміння ефективної  комунікації в конфліктних ситуаціях для адміністраторів, а також допомагають мотивувати співробітників Центру на високу якість сервісу.

Дана робота формує навички активної та коректної роботи з відвідувачами на кожному етапі взаємодії.

Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]


 

 

11 вересня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради