Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

АКТИВНИЙ ГРОМАДЯНИН у серпні: вивчаємо думку криворіжців про складові клієнтоцентричності публічних послуг

Створено: 2017-08-01 11:43:23Оновлено: 2017-08-01 11:48:08

З 1 серпня стартувало нове опитування криворіжців на сервісі Активний громадянин сайту виконкому Криворізької міської ради. Центр «Віза» прагне підвищити рівень обслуговування своїх клієнтів – громадян та суб’єктів господарювання, та «одержати статус» кращої сервісної служби міста. Ми проаналізували звернення наших клієнтів в Центральний офіс та його територіальні підрозділи, які надходили по різним каналам комунікацій з питання – який сервіс вони вважають найкращим, причому не тільки у сфері публічної адміністрації. Паралельно вивчали досвід інших виконкомів України, а також зарубіжний досвід. Зібрали тисячі різних відповідей (посмішка адміністратора; приємно коли тебе впізнають; все надійно і безпечно; своєчасно і гарантовано; просто, доступно і якісно; режим 24/7 тощо).

Тому, в анкеті серпня – всього 2 запитання:

1.   Чи запропонуєте Ви Центр «Віза» своїм родичам, друзям, знайомим?
2.   Визначіть Ваш рейтинг (за 5-бальною системою) складових клієнтоцентричності для Центру «Віза»:

  • клієнту доступні сервіси «Візи» у зручному каналі;
  • вирішення проблем клієнта в момент звернення;
  • сервіси 24/7 доступні постійно;
  • клієнту доступна інформація про його відносини з «Візою» (електронний кабінет клієнта);
  • безпека персональних даних клієнта;
  • гарантія дотримання регламенту послуги адміністраторами;
  • 100% надійність виконання обов’язків;
  • дружелюбне відношення до клієнта;
  • високий професіоналізм адміністраторів;
  • універсальність адміністраторів;
  • безперервне впровадження нових сервісів «Візи»;
  • посмішка адміністратора;
  • розвиток віддалених каналів обслуговування;
  • постійний медіа супровід реформи адмінпослуг в ЗМІ.

Вважаємо, що позиція активного громадянина з цих питань дозволить нам напрацювати нові заходи з клієнтоцентричності, швидше реалізувати очікування наших клієнтів та завоювати їх лояльність.

Ми і сьогодні дуже вимогливі до себе, не зупиняємось на досягнутому. Реалізуючи щось сьогодні, ми думаємо над тим, що і як слід змінити, щоб наші сервіси стали ще краще, зручніше, доступніше і емоційно привабливішими для наших клієнтів. Все має «крутитись» навколо нашого мешканця – це вимога нашого керівника. Ми не маємо давати привід нашим клієнтам скаржитись. Ці тези складено в 1 завдання – у клієнтів не може бути проблем.

Наше головне завдання – бути з клієнтом все життя.

Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно), 493-08-28
e-mail: [email protected]


 

01 серпня 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради