Офіційний сайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Інформація про роботу підрозділу

Створено: 2010-02-02 23:15:26Оновлено: 2018-02-19 10:10:26

Ключовим завданням департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради (надалі – департамент) - це забезпечення нової клієнтоорієнтованої системи обслуговування замовників послуг й оцінки якості роботи службовців та подальша ефективна реалізація заходів реформи  у сфері публічних послуг в органах місцевого самоврядування Кривого Рогу.

Для реалізації  поставленої  цілі  були визначені такі стратегічні пріоритети:

-  уніфікація алгоритмів роботи за принципом «просто, доступно, якісно»;

-   застосування нових механізмів надання адміністративних, інших публічних послуг;

- розвиток нових технологій муніципального менеджменту, упровадження нових технологій та інструментів електронного урядування.

Кривий Ріг – перший на Дніпропетровщині, який отримав повноваження по оформленню біометричних паспортів від Державної міграційної служби України: з липня 2017 прийом документів здійснюється у головному офісі Центру «Віза», а з грудня  - у територіальних підрозділах Центру у Центрально-Міському  та Інгулецькому районах.

Міським головою Ю.Г. Вілкулом поставлено завдання – у 2018 році забезпечити відкриття «Паспортних офісів» у кожному територіальному підрозділі Центру.

Офіси послуг влади стали мобільні:

- закуплені мобільні  автоматизовані робочі місця адміністраторів - мобільні кейси для виїзного обслуговування  людей, які не можуть пересуватися (на дому, в закладах охорони здоров’я, соціальної сфери тощо).

- придбано унікальний Мобільний трансформер-офіс муніципальних послуг для обслуговування мешканців віддалених мікрорайонів та селищ. Завдяки спеціальному автомобілю, обладнаному необхідною офісною технікою, телекомунікаційним обладнанням, 3G інтернет, програмним забезпеченням  близько 200 тисяч мешканців зможуть отримати якісні адміністративні послуги за місцем проживання та роботи.

Гаряча телефонна лінія 0-800-500-459, через яку можна замовити послуги поза межами Центру «Віза» є безкоштовною і зручною для споживачів.

Кривий Ріг є першим містом в Україні, у якому запроваджено пілотний проект надання пакетних послуг, які орієнтовані на «життєві ситуації» мешканців міста. На сьогодні в рамках проекту надається вже 9 пакетних послуг: «Перші документи новонародженої дитини», «Документи багатодітної родини», «Новий суб’єкт – новий об’єкт», «Розміщення зовнішньої реклами», «Втрата близької людини», «Втрата документів», «Зміна імені», «Оформлення документів спадкоємця», «Зміна місця проживання».

Набирає все більше популярності серед замовників послуг інтерактивне опитування «Активний громадянин» на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету. Більше 90% Активних криворіжців вже готові рекомендувати послуги органів місцевого самоврядування своїм родичам і друзям.

Для зручностей замовників послуг, скорочення витрат їх часу впроваджені заходи:

* модернізована версія програмного продукту «Електронна черга»  з можливістю попереднього запису на прийом до адміністраторів, як безпосередньо в приміщенні Центру «Віза», так  і віддалено, через мережу Інтернет;

* в рамках модернізації програмного продукту, що дозволяє контролювати термін надання послуг та повідомляти заявників про готовність послуги запровадженим сервісом СМС-інформування, продовжується його вдосконалення для можливості заявнику відслідковувати стадію розгляду документів;

* створені зручності для відвідувачів Центру «Віза»:

  • для прийому відвідувачів з вадами слуху 3 робочі місця обладнані приладдям для прослуховування аудіо-запису рейтингових послуг;
  • створено робоче місце для самообслуговування відвідувачів;
  • біля входу встановлена велопарковка;
  • в приміщенні встановлено поштомат, розміщено відділення банківської установи

* збільшено кількість послуг в режимі on-line: вже 23 послуги можна одержати криворіжцям, не виходячи з дому або офісу через сайти: Міністерства юстиції України (https://kap.minjust.gov.ua/), Держгеокадастру України (https://e.land.gov.ua/services), Державної архітектурно-будівельної інспекції України (https://e-dabi.gov.ua/), Міністерства екології та природних ресурсів України (https://e-eco.gov.ua/site/predeclaration) та через портал Державних послуг iGov (https://igov.org.ua/). Продовжується робота над інтеграцією on-line послуг через сервіс «Приват24»;

* підготовлені та видані збірники «Ваш Центр послуг: просто, доступно, якісно» та «Путівник соціальних послуг» з урахуванням інноваційних пілотних пакетних послуг та пілотного проекту «Ростемо разом» (починаючи з пакетної послуги «Перші документи дитини», з ростом дитини Центр надаватиме інші адміністративні та публічні послуги);

* постійне вивчення думки криворіжців для врахування пропозицій, критики та побажань з використанням сервісу «швидкого переходу» за допомогою QR-коду;

*  в рамках інформаційно-медійного супроводу діяльності Центру:

  • запроваджено краудсорсінг-проект «Ваш Центр послуг: просто, доступно, якісно» з метою вивчення думки кожного криворіжця;
  • проведено виставки послуг підприємств, організацій, установ, повноважні представники яких  беруть участь у роботі Центру «Віза»; сходи мешканців віддалених мікрорайонів, сіл, селищ; промоційні акції;
  • забезпечено регулярне інформування мешканців через засоби масової інформації, у тому числі шляхом розміщення інформації на сайті виконкому Криворізької міської ради: про новації Центру, завантаженість по днях та годинах тижня, статистику наданих послуг тощо;
  • організовано флеш-моби до Дня вишиванки, Дня захисту дітей, Дня молоді та Нового року; день відкритих дверей для школярів, день «Гарячого телефону»;

через систему «Прозоро» придбано серверне обладнання  для оптимізації та підвищення надійності роботи інформаційно-комунікаційної системи Центру «Віза», забезпечення максимально стабільного функціонування, поліпшення захисту від збоїв та здатності швидкого поновлення працездатності системи, підтримка належного ступеню захищеності;

*  придбано рідери для зчитування інформації з ID-картки – документів, що підтверджують громадянство України, якими забезпечено всих адміністраторів;

*  в «паспортному офісі» Центру «Віза» встановлені прилади оперативного контролю достовірності документів;

*  розроблено та впроваджено перший етап інтерактивних інструкцій «Інтерактивний гід» за пріоритетними послугами -   надійний путівник для мешканців міста;

забезпечено функціонування мобільного додатку «Ваш Центр «Віза» для гаджетів криворіжців з можливостями попередньої реєстрації в електронній черзі;

*  запроваджено єдину систему керування чергою та функціонування мобільного додатку «Ваш Центр адміністративних послуг «Віза»;

реалізовано перший етап створення електронного архіву – структурованої електронної бази даних та реєстру справ для зберігання, опрацювання та обігу документів між Центром «Віза» та суб’єктами надання послуг, а також зі швидким доступом до «електронного читального залу».




Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра


 

© 2009—2018, Виконком Криворізької міської ради